ingen mens - negativ test - ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Giraffen

TrineMine86 skriver:

jeg havde brunligt udflåd op til at jeg testede positivt..

troede også først at, nu kom mens alligevel  men der blev ikke til mere end det og testede positivt nogle dage efter så..

for positiv test om nogle dage

årh tror slet ikke mine æggestokke kan holde til sådan en solstrålehistorie kan være den udsætter mensen en uge til

Men sidder godt nok og smiler i hele ho'det hvis det nu er det min krop er på vej til

og TILLYKKE TIL DIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

Det ka godt være vi bare har uregerlige cyklus'er 

hehe jeg rettede i den efterfølgende fordi jeg kom i tanke om det - så fuld blus på forvirrende

men jeg har også læst om mange det først kunne teste langt senere end på menstruationsdagen - sådan 7-14 dage over tid, ved ikke om man kan vente så længe, tror jeg tisser 20 gange om dagen bare for at tjekke om mensen er kommet så man kan komme igang med et nyt forsøg.

Haha det lyder bare total som mig.

Render også konstant på toilet for at tjekke om der er noget.

Og det første jeg gør om morgenen er at tjekke om der er noget.

Jeg har også læst det med at nogle er gået en uge eller to over inden de kan teste.

Vi må håbe vi er nogle af dem, og den er der.

Ellers må mens godt bare komme, så man kan komme videre. Ved bare at hvis den kommer, så bliver jeg total depri.

Vil også gerne vide inden næste weekend om den er der eller ej, da vi skal til noget festival. så om jeg må drikke eller ej. Håber selvfølgelig jeg ikke må drikke, fordi det er en baby på vej.

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

Giraffen skriver:

årh tror slet ikke mine æggestokke kan holde til sådan en solstrålehistorie kan være den udsætter mensen en uge til

Men sidder godt nok og smiler i hele ho'det hvis det nu er det min krop er på vej til

og TILLYKKE TIL DIG

jeg håber for dig at den udsætter din mens 9 måneder endnu, og at det resulterer i at i får jeres ønske baby om 9 måneder

mange tak skal du have

ønsker dig al held og lykke og hold os lige opdateret når du får testet igen engang   1000 gange for jer

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Haha det lyder bare total som mig.

Render også konstant på toilet for at tjekke om der er noget.

Og det første jeg gør om morgenen er at tjekke om der er noget.

Jeg har også læst det med at nogle er gået en uge eller to over inden de kan teste.

Vi må håbe vi er nogle af dem, og den er der.

Ellers må mens godt bare komme, så man kan komme videre. Ved bare at hvis den kommer, så bliver jeg total depri.

Vil også gerne vide inden næste weekend om den er der eller ej, da vi skal til noget festival. så om jeg må drikke eller ej. Håber selvfølgelig jeg ikke må drikke, fordi det er en baby på vej.

jeg har også sagt nej til to gode tilbud på roskilde (en om at bo i campingvogn og en om et rigtig godt job) har sagt nej til begge fordi nu har vi valgt det her baby-projekt og vil ikke stresse kroppen med 10 dages festival om den så er der eller ej - men det er bare sådan noget der gør man gerne vil vide noget nu nu nu!

Vi må lige holde hinanden opdateret - jeg prøver om jeg kan vente med at teste til fredag, der skal jeg nemlig vide om jeg må drikke til festen eller ej

jeg  fingre og tær for os begge

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

TrineMine86 skriver:

jeg håber for dig at den udsætter din mens 9 måneder endnu, og at det resulterer i at i får jeres ønske baby om 9 måneder

mange tak skal du have

ønsker dig al held og lykke og hold os lige opdateret når du får testet igen engang   1000 gange for jer

iih tak ska du ha 

ku også se du er færdiguddannet i overmorgen - samme dag som jeg får ferie, så der får du da også lige et tillykke med på vejen

Og jeg skal nok opdatere - blir spændende

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

Giraffen skriver:

iih tak ska du ha 

ku også se du er færdiguddannet i overmorgen - samme dag som jeg får ferie, så der får du da også lige et tillykke med på vejen

Og jeg skal nok opdatere - blir spændende

velbekomme

ihh tak, ja jeg håber da på at være færdiguddannet, men synes godt nok at eksamen ser ret uoverskueligt ud  håber bare på at bestå..

dejligt med ferie så vil jeg da lige ønske super god ferie til dig..

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

jeg har også sagt nej til to gode tilbud på roskilde (en om at bo i campingvogn og en om et rigtig godt job) har sagt nej til begge fordi nu har vi valgt det her baby-projekt og vil ikke stresse kroppen med 10 dages festival om den så er der eller ej - men det er bare sådan noget der gør man gerne vil vide noget nu nu nu!

Vi må lige holde hinanden opdateret - jeg prøver om jeg kan vente med at teste til fredag, der skal jeg nemlig vide om jeg må drikke til festen eller ej

jeg  fingre og tær for os begge

Ja syntes da lige vi skal holde hinanden opdateret, det er lidt spændende.

Så må vi krydse alt hvad krydses kan

Jeg har bestilt nogle g-teste på billigteste.dk, som gerne skulle komme i morgen. Så regner med at prøve torsdag igen.

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

TrineMine86 skriver:

velbekomme

ihh tak, ja jeg håber da på at være færdiguddannet, men synes godt nok at eksamen ser ret uoverskueligt ud  håber bare på at bestå..

dejligt med ferie så vil jeg da lige ønske super god ferie til dig..

i lige måde og er sikker på det nok ska gå på torsdag 

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Ja syntes da lige vi skal holde hinanden opdateret, det er lidt spændende.

Så må vi krydse alt hvad krydses kan

Jeg har bestilt nogle g-teste på billigteste.dk, som gerne skulle komme i morgen. Så regner med at prøve torsdag igen.

ja det er en go idé! har også lige fået teste derfra i dag

det er godt de kommer så hurtigt så man ikke løber tør

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

ja det er en go idé! har også lige fået teste derfra i dag

det er godt de kommer så hurtigt så man ikke løber tør

Ja nemlig. Har aldrig fået derfra før.

Har ikke flere til at ligge, så kan ikke teste i morgen tidlig. Det er nok godt nok, for det er til at blive tosset af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.