Turen går til..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Vidunderligeunger

om fjorten dage drager vi mod Nordnorge ved Nordkap i otte dage.. Vi skal op og besøge min far, som arbejder og bor deroppe.. Glæder mig helt sindsyg meget..

Så skal Alberte og jeg til KBH en 4 dage også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Dinna88

Muffi<3 skriver:

Har været rigtigt meget i Thailand og elsker bådturene hvor man kan hoppe ud fra båden og svømme   Det kan man så også i Tyrkiet ?  Vi skal bo 1 km fra Alanya by , er der hyggeligt i byen om aftenen ??

Nede på havnen kan I finde både, som sejler ud med større grupper ad gangen. De "holder ind" bestemte steder, hvor I får mulighed for at bade lidt I kan jo bre gå ned på havnen og snakke med dem.

Uha, det ved jeg ikke. Jeg var meget skræmt af deres opførsel, så var på hotellet om aftenen 

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Nede på havnen kan I finde både, som sejler ud med større grupper ad gangen. De "holder ind" bestemte steder, hvor I får mulighed for at bade lidt I kan jo bre gå ned på havnen og snakke med dem.

Uha, det ved jeg ikke. Jeg var meget skræmt af deres opførsel, så var på hotellet om aftenen 

He he jeg er vent til at de er nærgående  er de også i Thailand ,, Jamen det lyder helt perfekt , hvor skal jeg bare slappe af og nyde det   uge 28 kom sååå  ..... 

Anmeld

14. juni 2011

nattergalen

Muffi<3 skriver:

Årh heldige asen   Thailand er paradis , det lækreste sted på jorden ..  Jeg er jo besat af Phuket Det er der jeg har været mest , men vi har også boet på fast landet i Cha am .. Der tog vi til Bangkok hvilket er en ubeskrivelig stor by med mange mennesker . 

Vi så også broen over floden Kwai og så tigertemplet ,, det er must see   Vi var jo sammen med tigerne som var det katte ..  Fuldstændigt som når man se udsendelserne på animal planet dernede fra ..  Hvis man ikke har været i Thailand før så skal man selvf . også nusse og kramme med de små aber og så en tur på elefant ryg ...

Lyder bare super fedt  

Det vil jeg glæde mig til.. 
Dog har jeg hørt at tigerne bliver massebedøvet for at vi mennesker skal komme og være tæt på dem.. Tænker lidt det er dyremishandling, og ved ikke lige om jeg har samvittighed til at tag derind..

Dog skal vi prøve elefanterne Aberne har jeg oplevet både i Marokko og i Kina, men det er nok en oplevelse for sig i Thailand..

Er bangkok til at finde rundt i el er det helt umuligt.. Vi har nemlig 3 dage i bangkok, 5 dage i chiang mai og så har vi 3 dage vi enten kan forlænge i Chiang Mai el tag tilbage til Bangkok.. Vi har dog ikke helt besluttet os endnu

Tager gerne imod flere råd  

Anmeld

14. juni 2011

tazz

Vi holder totalt børneferie.

Kører til Italien, til det superturistede Jesolo på Lidoen. Her har vi lejet et mobilhome på en campingplads. Vi var der også sidste år, og ungerne elskede det. Der er mange danske børn, og de to vi havde med fandt hurtigt venner, så vi så dem næsten ikke.

I år har vi også den store pige på 15 med. Sidste år, var hun 14 dage i Spanien med en veninde (de boede hos venindens mors veninde, så de var under opsyn ), men i år skal hun med os. Tror godt hun kunne finde på sjovere ting, men det skal nok gå.

Tror vi holder os fra Venedi i år. Sidste år for vi vild, og Anna havde glemt sine sko og og og og og..... der var vaaaaaarmt

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

nattergalen skriver:

Lyder bare super fedt  

Det vil jeg glæde mig til.. 
Dog har jeg hørt at tigerne bliver massebedøvet for at vi mennesker skal komme og være tæt på dem.. Tænker lidt det er dyremishandling, og ved ikke lige om jeg har samvittighed til at tag derind..

Dog skal vi prøve elefanterne Aberne har jeg oplevet både i Marokko og i Kina, men det er nok en oplevelse for sig i Thailand..

Er bangkok til at finde rundt i el er det helt umuligt.. Vi har nemlig 3 dage i bangkok, 5 dage i chiang mai og så har vi 3 dage vi enten kan forlænge i Chiang Mai el tag tilbage til Bangkok.. Vi har dog ikke helt besluttet os endnu

Tager gerne imod flere råd  

Ej det har jeg aldrig hørt om , det er jo et dyrereservat , de hjælper dyr der er syge eller forlade   sikker på det er templet med munkene du har hørt om ??   Hvis det var sandt havde jeg heller aldrig sat mine ben derinde . Tigerne virkede vågne og alt virkede som om det var på deres præmisser (altså tigernes)  . Bangkok virkede på mig en smule uoverskuelig ( jeg bliver også væk i en skotøjs æske)  Og kan ikke anbefale at man sætter sig ind i en taxa i myldertidstrafikken   Dengang jeg var dernede var det smartest at have dollar med og veksle til Bath dernede , det fik man flest bath ud af   Har også vekslet fra danske til bath .. Jeg er dybt misundelig på jer , Husk en meget høj solfaktor solen er utrolig skarp .

Anmeld

14. juni 2011

MorDk

Jeg regner med at jeg skal være hjemme med min søn. Når far tager på kanotur i sverige så hygger vi med mormor. Havde overvejet at tage en afbudsrejse, men tror ikke det bliver aktuelt. Skal have fornyet pas og lavet pas til Bassen...!

Anmeld

14. juni 2011

nattergalen

Muffi<3 skriver:

Ej det har jeg aldrig hørt om , det er jo et dyrereservat , de hjælper dyr der er syge eller forlade   sikker på det er templet med munkene du har hørt om ??   Hvis det var sandt havde jeg heller aldrig sat mine ben derinde . Tigerne virkede vågne og alt virkede som om det var på deres præmisser (altså tigernes)  . Bangkok virkede på mig en smule uoverskuelig ( jeg bliver også væk i en skotøjs æske)  Og kan ikke anbefale at man sætter sig ind i en taxa i myldertidstrafikken   Dengang jeg var dernede var det smartest at have dollar med og veksle til Bath dernede , det fik man flest bath ud af   Har også vekslet fra danske til bath .. Jeg er dybt misundelig på jer , Husk en meget høj solfaktor solen er utrolig skarp .

Ja det er desværre det jeg har hørt om.. Men igen det kan være det er anderledes fra den gang el at tingene måske har ændret sig.. Har nemlig en veninde der plejer at være guide dernede og det var hende der fortalte det.. Men hvis alt er efter dyrenes behov så skal det opleves Det lyder som en fed oplevelse

Det var også lidt det jeg frygtede med Bangkok og ved ikke helt om vi kan finde rundt og nå noget på så kort tid.. Kan ikke helt beslutte mig for om vi skal tilbage til bangkok kan du nok høre  

Det var da et godt råd det med dollars.. Vi har el vekslet 1000 kr så vi har til når vi lige kommer derned, og så havde vi ellers tænkt os bare at hæve på Visa kort fordi vi var lidt utrykke ved at skulle rejse med for mange kontanter.. Hvad gjorde I?

Solcremen er købt med 50 i faktor Gælder den skarpe sol også her i juli mdr?

Og liiii et spørgsmål mere Hvor meget brugte i i Thailand? Tænker jeres budget? 

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

nattergalen skriver:

Ja det er desværre det jeg har hørt om.. Men igen det kan være det er anderledes fra den gang el at tingene måske har ændret sig.. Har nemlig en veninde der plejer at være guide dernede og det var hende der fortalte det.. Men hvis alt er efter dyrenes behov så skal det opleves Det lyder som en fed oplevelse

Det var også lidt det jeg frygtede med Bangkok og ved ikke helt om vi kan finde rundt og nå noget på så kort tid.. Kan ikke helt beslutte mig for om vi skal tilbage til bangkok kan du nok høre  

Det var da et godt råd det med dollars.. Vi har el vekslet 1000 kr så vi har til når vi lige kommer derned, og så havde vi ellers tænkt os bare at hæve på Visa kort fordi vi var lidt utrykke ved at skulle rejse med for mange kontanter.. Hvad gjorde I?

Solcremen er købt med 50 i faktor Gælder den skarpe sol også her i juli mdr?

Og liiii et spørgsmål mere Hvor meget brugte i i Thailand? Tænker jeres budget? 

Ej det er klamt hvis hun har ret mht dyrene   Man har med god samvittighed betalt for at gå derind og lagt lidt ekstra til dyrenes velfærd   Jeg gad ikke være i Bangkok for længe , det skal bare opleves og så er det det   Vi har altid taget en masse kontanter med   min ex mand var meget speciel omkring sådan noget .. Vi var 2 voksen og 2 børn og shoppede alt for vildt hver gang , brugte ca 20000 på 14 dage   Det er jo slet slet ikke nødvendigt da alt jo bare er super billigt .. Vi købte alt muligt mærkeligt med hjem   Jeg har altid kun været der i feb -marts måned og tror ikke solen er ligeså slem i juli

Anmeld

14. juni 2011

nattergalen

Ja så meget kommer vi slet ikke op og spendere  
Men tak for en masse gode råd.. Nu vil jeg se frem til ferien og håbe på en masse gode oplevelser ..

Rigtig god sommerferie  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.