Turen går til..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

NinaNymannMadsen

hle ferien holder vi her hjemme.
dog tager vi nok en masse endags ture til nogen forskellige steder. ved vi bla. skal til djurssommerland i august med min familie. og regner da med også at skal i en zoo eller sådan noget. måske også legoland nu må vi se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Trunte<3

14 dage i bil i Sverige.

Ikke nogle faste steder, vi sover i bilen, når vi finder et godt sted at være, og kører så vidre næste dag.

ren hygge og afslapning.

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Muffi<3 skriver:

He he det jo meget rart at vide  Jeg er jo selv rimelig mørk så de finder mig nok ikke interessant

Jeg skal helt klart ud og sejle , glæder mig ..

Det er rimeligt billigt at være dernede ikke ???

Min mor er også med mørkt hår og mørkere hud end mig, men hende var de også vilde med! 

Uha, glæde dig, glæd dig. Skal du også ud at svømme så? Der er jo så meget salt i vandet, at man flyder så nemt

Jo, det er det. Jeg ved ikke med mad, da vi spiste på hotellet, men de sælger jo aaaaaaaaaaaalt muligt, som er billigt

Anmeld

14. juni 2011

sbs78

vi tager en uge i sommerhus sammen med mine forælde, min søster og hendes børn

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Min mor er også med mørkt hår og mørkere hud end mig, men hende var de også vilde med! 

Uha, glæde dig, glæd dig. Skal du også ud at svømme så? Der er jo så meget salt i vandet, at man flyder så nemt

Jo, det er det. Jeg ved ikke med mad, da vi spiste på hotellet, men de sælger jo aaaaaaaaaaaalt muligt, som er billigt

Har været rigtigt meget i Thailand og elsker bådturene hvor man kan hoppe ud fra båden og svømme   Det kan man så også i Tyrkiet ?  Vi skal bo 1 km fra Alanya by , er der hyggeligt i byen om aftenen ??

Anmeld

14. juni 2011

nattergalen

Muffi<3 skriver:

Har været rigtigt meget i Thailand og elsker bådturene hvor man kan hoppe ud fra båden og svømme   Det kan man så også i Tyrkiet ?  Vi skal bo 1 km fra Alanya by , er der hyggeligt i byen om aftenen ??

Må jeg spørge? Hvordan er Thailand? Og hvor du har været henne?
 Vi skal nemlig til Bangkok og Chiang Mai, og tænkte du måske havde nogle gode råd, el must see  

Anmeld

14. juni 2011

musse1

jeg har stemt andet.

jeg har 1 uge her hjemme med børnene, da manden ik kunne få fri der. så bliver stranden og sådan.

så tager vi alle en uge til Bornholm, og låner min lillesøsters lejlighed.

og den sidste uge vi har tager vi nok et eller andet sted hen og ligger i telt, et par steder, vi skal bare lige finde de steder.

de to store af vores børn, tager så ud over lidt på ferie hos både mormor og morfar, og farmor og farfar, det ville både børnene og bedste forældre.

syns sådan en sommerferie fra slut i juni til august går alt for stærkt, lige før der ik er nok uger jo

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

nattergalen skriver:

Må jeg spørge? Hvordan er Thailand? Og hvor du har været henne?
 Vi skal nemlig til Bangkok og Chiang Mai, og tænkte du måske havde nogle gode råd, el must see  

Årh heldige asen   Thailand er paradis , det lækreste sted på jorden ..  Jeg er jo besat af Phuket Det er der jeg har været mest , men vi har også boet på fast landet i Cha am .. Der tog vi til Bangkok hvilket er en ubeskrivelig stor by med mange mennesker . 

Vi så også broen over floden Kwai og så tigertemplet ,, det er must see   Vi var jo sammen med tigerne som var det katte ..  Fuldstændigt som når man se udsendelserne på animal planet dernede fra ..  Hvis man ikke har været i Thailand før så skal man selvf . også nusse og kramme med de små aber og så en tur på elefant ryg ...

Anmeld

14. juni 2011

Mette+Mathias

Jeg har stemt charter, men det er ikke 100% rigtigt - men næsten.

Vi skal 14 dage til Kreta (m. fly) men vi har selv bestilt fhhv. fly og hotel, så det er jo ikke en færdigpakket charter med guider og den slags.

Jeg GLÆÆÆÆÆÆDER mig til fri, sol og varme!!! I den rækkefølge.

Anmeld

14. juni 2011

Vidunderligeunger

om fjorten dage drager vi mod Nordnorge ved Nordkap i otte dage.. Vi skal op og besøge min far, som arbejder og bor deroppe.. Glæder mig helt sindsyg meget..

Så skal Alberte og jeg til KBH en 4 dage også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.