Turen går til..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Har du været i Alanya før? 

No har faktisk aldrig været i Tyrkiet   Min store datter er i Alanya nu og siger der er rigtigt fedt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Jakob'sMor

nutche skriver:

vi skal en uge til Ebeltoft strand camping hvor vi har lejet en luksus hytte

Det er en super camping plads

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

Jeg skal på camping i en 2-3 dage sammen med min søn og min søster, og i starten af september, skal vi 1 uge i sommerhus i Sønderjylland

Anmeld

14. juni 2011

Meliora

Karoline skriver:

Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på. 

Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?

en uge til grækenland, på en lille græsk ø man skal sejle til:-)

Anmeld

14. juni 2011

Sara.

Vi al to uger til grand canaria skal afsted med min mand, vores datter på 3 et halvt og søn på et, mine forældre og min lillebror.. glæder mig rigtig meget ud over det Skal vi bare hygge rundt hjemme og så flytte. JEg studere så har en okay lang sommerferie

Anmeld

14. juni 2011

lucas<3

Karoline skriver:

Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på. 

Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?

min familie og jeg skal til bornholm i sommerhus. og ellers bare være hjemme og spise en masse is

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Muffi<3 skriver:

No har faktisk aldrig været i Tyrkiet   Min store datter er i Alanya nu og siger der er rigtigt fedt .

Okay. Det er et kanon lækkert sted, især hvis man sejler ud på havet Men vil bare lige "advare" dig lidt - de er meget påtrængende dernede, især hvis du er rigtig lys i huden. Jeg blev forfulgt på mit hotel, og de blev sure på mig og min mor flere gange, fordi vi ikke ville købe deres ting i byen  Så vil bare lige gøre dig opmærksom på det! Det ødelægger helt sikkert ikke ens ferie, men jeg blev meget overrasket da jeg var dernede. Men det er jo kun nogle af dem der er sådan. Alle, bortset fra den ene, på hotellet var SÅ søde, og da jeg var taget hjem lavede de videohilser til mig  De var så søde. 

Anmeld

14. juni 2011

nattergalen

Jeg har stemt uden for Europa, vi skal et smut til Indien, Malaysia og Thailand.. Så jeg er begyndt at tælle ned og glæder mig vildt meget

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Okay. Det er et kanon lækkert sted, især hvis man sejler ud på havet Men vil bare lige "advare" dig lidt - de er meget påtrængende dernede, især hvis du er rigtig lys i huden. Jeg blev forfulgt på mit hotel, og de blev sure på mig og min mor flere gange, fordi vi ikke ville købe deres ting i byen  Så vil bare lige gøre dig opmærksom på det! Det ødelægger helt sikkert ikke ens ferie, men jeg blev meget overrasket da jeg var dernede. Men det er jo kun nogle af dem der er sådan. Alle, bortset fra den ene, på hotellet var SÅ søde, og da jeg var taget hjem lavede de videohilser til mig  De var så søde. 

He he det jo meget rart at vide  Jeg er jo selv rimelig mørk så de finder mig nok ikke interessant

Jeg skal helt klart ud og sejle , glæder mig ..

Det er rimeligt billigt at være dernede ikke ???

Anmeld

14. juni 2011

LenaJohansen

Min datter og jeg skal til sverige i næste måned i en knap 14 dage... Min familie bor derover... Og min oldemor fylder 80.. Så vi holder noget ferie i forbindelse med hendes fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.