Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi skal en uge til Ebeltoft strand camping hvor vi har lejet en luksus hytte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I år har vi ikke ferie sammen i sommerferien og den skal vi nok bruge herhjemme.
Vi skubber derfor vores sommerferie til hen over julen hvor vi så til gengæld rejser 3 uger til Thailand med drengene, på øen Kho Tao.
Vi tager nok på små udflugter hist og pist..
Har stemt i et sommerhus i DK.
Den ligger dog på Bornholm
Sommerhus nordpå
Muffi<3 skriver: Vi snupper 1 uge i nordjylland hos familie og en uge til Alanya i Tyrkiet Sidste uge snupper vi hjemme .
Vi snupper 1 uge i nordjylland hos familie og en uge til Alanya i Tyrkiet Sidste uge snupper vi hjemme .
Har du været i Alanya før?
Jeg har stemt at vi skal være hjemme hele sommeren, men vi skal måske lige et smut til Samsø i sommerhus med min svigerfamilie. Er højgravid her i sommer, så vi skal ordne børneværelse og ellers bare nyde haven
Karoline skriver: Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på. Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?
Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på.
Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?
Jeg har valgt "andet"
Vi damper til Østrig eller Sweitz omkring d. 19 august i en uge, hvor vi så lejer en ferielejlighed og tager bilen derned.KærligstSussie
Jeg tager en uge til lalandia med min veninde og gudsøn om et par uger..
Til august taget jeg til Alanya med en veninde som er en tidligere kollega, vi har været dernede de sidste 3-4 år sammen..
Vi skal være hjemme, da jeg er sygemeldt.. Dog ønsker jeg at komme i sommerhus alligevel, bare så jeg kommer væk hjemmefra...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128