Turen går til..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Lone Jakobsen

Jakob'sMor skriver:

Det er en super camping plads

super lækkert at få det afvide vi ville ha været der henne sidste år, men var for sent ude. så i år bestilte vi i januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

chael

Karoline skriver:

Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på. 

Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?

Vi tager på charterferie, afbudsrejse.

Vi er ligeglade med hvorhen, vil skal bare ud og flyve med ungerne og dase ved en pool i 1 uge.

Fuld forplejning, vi gidder ikke rende rundt til forskellige restaurenter, bare være på hotellet og have en rigtig luksus ferie

Kan vi ikke finde en afbudsrejse, inden for det tidsrum jeg kan, da jeg er gravid, så kører vi en tur ned i europa og finder et luksus camping sted

*Camilla 24+6

Anmeld

14. juni 2011

bøgelund

Muffi<3 skriver:

He he det jo meget rart at vide  Jeg er jo selv rimelig mørk så de finder mig nok ikke interessant

Jeg skal helt klart ud og sejle , glæder mig ..

Det er rimeligt billigt at være dernede ikke ???

syns ikke maden er meget billigere.. men på markederne er det billigt ja. vi oplevede det ikke så slemt igen med at de følger efter en, selvom jeg er lyshåret.. de lokker dig bare hen til deres boder, hvor du skal se en masse.. men de fulgte ikke efter os, hvis vi sagde nej..  

rigtig god tur derned.. 

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

bøgelund1 skriver:

syns ikke maden er meget billigere.. men på markederne er det billigt ja. vi oplevede det ikke så slemt igen med at de følger efter en, selvom jeg er lyshåret.. de lokker dig bare hen til deres boder, hvor du skal se en masse.. men de fulgte ikke efter os, hvis vi sagde nej..  

rigtig god tur derned.. 

Tak   når ok , men vi har også bestilt all inclusive på hotellet så det går nok   syntes også det som regel er folk der sælger ting som er mest pågående ..

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

camping i Italien i 3 uger

Anmeld

14. juni 2011

Nemesis

Da vi kun har min mands dreng i 14 dage er vi lidt bundet af tiden.

Men vi tager 10 dages camping i slovenien.

http://sobec.si/eng/

Nå vi så har sat mandens søn af, har vi en uge mere herhjemme som muligvis bliver på Bøsøre Strand camping..eller Billund eller ...

Den del er endnu ikke planlagt.

Men ellers alt i alt 3 ugers camping.

Sisse

Anmeld

17. juni 2011

MLT

Vi lejer en hytte på en campingplads, sammen med nogle venner

Anmeld

21. juni 2011

Wimmie

Tager til London i 5 dage på tirsdag

Ellers har jeg ferie i ugerne 29, 30, 33 og 36 og det bliver nok bare hjemme

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Karoline skriver:

Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på. 

Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?

Vi regner med at tage til Israel en uge i Juli, hvis vi kan få passet vores hund. 

Anmeld

21. juni 2011

june1987

vi skal en uge til polen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.