Turen går til..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan skal I holde sommerferie i år?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.743 visninger
60 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på. 

Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mi

Vi skal en uge i mine forældres sommerhus i Blåvand. Det er vi hver sommer og kunne ikke tænke os andet

Anmeld

13. juni 2011

iris-mor

Jamen vi er så heldige x 2 at vi i første omgang tager til Sverige op i svigerforældrenes hus, der ligger tæt på Astrid LIndgrens verden en uge. Og sidst på ferien skal vi i nogle venners sommerhus i Jylland, så to ganske gratis ting.

Kan varmt anbefale et besøg i Lindgrens verden!!!

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Karoline skriver:

Sommerferien nærmer sig for mange familier. Der er jo flere måder at tilbringe den på. 

Hvordan skal du og din familie holde sommerferie i år?

vi tager en uge i jesperhus på mandag... vi har lejet en hytte der... BILVER SÅ GODT hehe

det er min første ferie men mine børn... altså uden for vores eget hjem

Anmeld

13. juni 2011

Dinna88

Jeg skal til Italien, men ikke til "Turist Italien". Mine svigerforældre har hus dernede, og keder til landet ret godt, så vi tager til de steder, hvor der ikke er turister, men steder som viser landet og kulturen. Det er dog ikke en seværdighedsferie, da de bare vil slappe af dernede - men vi skal dog stadig et smut til Milano og livigno, hvor der jo er smækket med turister - men det er primært for min skyld Og så skal vi også på en enkelt bjergvandring igen i år.

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Mine børn og jeg tager nok bare i sommerhus i danmark og evt også en tur til Sverige i sommerhus.

Men håber jeg kan finde penge til en tur sydpå med en veninde...trænger til børnefri...druk og lange varme aftener....

Anmeld

13. juni 2011

nielsen80

London - så har stemt Andet. Har boet derovre i tre år, så glæder mig helt vildt til at vise min kæreste byen.

Anmeld

13. juni 2011

4kløver

Bare være hjemme. Men tager på små ture.

Anmeld

13. juni 2011

kaba

iris-mor skriver:

Kan varmt anbefale et besøg i Lindgrens verden!!!

Er meget enig. Det er skønt sted - og dejlig uspoleret og frit for forlystelsesparks-helvedet, så man ellers finder så mange steder.

Anmeld

13. juni 2011

Lady Marion <3

Vi snupper 1 uge i nordjylland hos familie og en uge til Alanya i Tyrkiet   Sidste uge snupper vi hjemme .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.