Har du været sammen med en anden kvindes mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Hvorfor kan man kun sætte krydt et sted?

Jeg har været sammen med mænd der har været gift og mænd der har haft kærester.

Fordi jeg tænkte det andet ville blive noget værre rod statistisk set.. hihi,. så du må vælge en af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

har været den anden uden at vide det...

han var faktisk forlovet med en anden og hun ventede hans barn...

Var sammen med ham i 6 mdr (kun kysset med ham da jeg ikke var særlig gammel dengang) og efter vi brød fandt jeg så ud af at jeg var "den anden"... var ikke specielt sjovt...

Endte med at finde nummeret på hendes mobil og ringede og var ærlig overfor hende med hvad der var sket og hvornår det var sket osv... Han flippede helt vildt og ringede og råbte ad mig og truede mig... men var rimelig ligeglad og havde taletid så skiftede bare mit nummer i forbindelse med ny opfyldning...

idag ved jeg ikke om jeg havde håndteret det på samme måde...

Hold da op, det var da noget af en mundfuld at sluge.. :/ 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Jeg var en gang sammen med en mand jeg mødte på arbejdet... vi udvekslede numre og gik ud en aften... Mega dejlig aften og han var så sød og sjov. Så slutter han lige aftenen af med at fortælle han altså var gift og havde 3 børn.... (og han troede da jeg vidste dét??!)

Men.... dumme, unge mig kunne ikke lade være med at tænke på ham og hans løgne blev til mine: Det gik jo dårligt imellem dem og hun var jo ikke god ved ham så det forstår man da..??? Osv... Tror der gik et par måneder og så kunne jeg ikke mere. Det var ikke det værd det var frygteligt!

Ja, nogen gange bliver man fanget i et web af løgne

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Ja det har jeg flere gange. Både nogle jeg vidste og ikke vidste. Og skal da ærligt indrømme at jeg har det rigtig dårligt med det i dag. Men sket er sket. Og jeg vidste tydeligvis ikke bedre dengang. Men synes det er noget grimt noget at gøre, og er flov over jeg har gjort det så mange gange.

Det er jo også en ærlig sag Thilde og du har jo lært noget af det

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Jep...har været sammen med en gift mand.... Jeg nægtede riiigtig længe at have alt for meget kontakt med ham, men han snakkede virkelig for sin syge moster, og charmede som bare fa.... SÅ jeg gav efter... Jeg var udemærket godt klar over at han var gift....

Men da det så kom frem at havde været sammen med flere af min veninder, da jeg pludselig begyndte at grave lidt i det..

Han ville ikke lade mig være efterfølgede, og jeg truede med at ringe og fortælle hans kone alt... Han mente ikke jeg havde hendes nummer.. Fandt hendes nummer, og skrev det til ham... Hørte aldrig fra ham siden..... Men er sikker på at han er lige så skide hamrende utro som han altid har været....

Ja, har de først haft fingere i kagedåsen en gang, så er sandsynligheden for at det sker igen nok forholdsvis stor. 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Det er sket en enkelt gang eller to.

Men til mit sølle forsvar skal det siges, at de intet havde sagt om det.
Jeg blev først bekendt med deres forhold BAGEFTER.

Jeg er modstander af utroskab.
Jeg kunne aldrig nogensinde drømme om, at være min egen mand utro.

Men da jeg var single, tænkte jeg lidt, at det jo "ikke var MIT problem".....Men jeg har det alligevel sådan, at man medvirker til, at destruere en andens liv fuldstændigt - og jeg ville aldrig ønske selv at opleve det, eller at nogen jeg holder af skulle gå dét igennem. Så jeg holder mig fra andre, som er i forhold (altså da jeg selv var single) ......Og de par gange, hvor det bagefter viste sig, at de havde en derhjemme, så ophørte kontakten jo bare! Og jeg ville aldrig selv ønske at indlede et forhold til dem, når de var så uærlige overfor deres partner.

Jeg syntes utroskab er for lousy og ondskabsfuldt.
Og den værste part i det, er selvfølgelig ham/hende, som ér i et forhold, men er sammen med en anden. Men dem som er fuldt ud bevidst om, at de "roder i andres liv", bør virkelig også skamme sig og have en dårlig smag i munden over, at være så ligeglade med "ham/hende derhjemme, som intet ved"   .....Dét er min mening!

Ja, hvis du ikke vidste noget om det så har det jo ikke været med din viden at du gjorde det, jeg har ikke dårlig smag i munden eller dårlig samvittighed, men det handler nok også om omstændighederne og hvem fyrerne var, da jeg var yngre havde jeg det langt dårligere, når det "kom" til at ske - for det gjorde det for mig, især i efterskoleåret og årene efter til efterskolefesterne. 

Men jeg går ikke bevidst efter en der er optaget - på nogen måder, men derfor er det stadig hændt to gange, og det kan ville jeg ikke lave om på hvis jeg kunne. 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg har været sammen med en som var i et forhold.

Jeg mener at det er vedkommende som er i forholdet der skal stå til ansvar for hvad der bliver gjort og ikke 3. parten, da personen nødvendigvis slet ikke ved at der bliver "begået" utroskab.

Har også selv prøvet at være i et forhold, hvor manden var utro og det kan da aldrig blive den pige han har knaldet med skyld?! Jeg er i hvert fald ikke af den opfattelse.

/Fenja

Det er også sådan jeg tænker, hvis min kæreste knaldede med en anden, så er det da ikke truntens skyld eller nr. 2 trunte eller hvor mange der nu er/har været, det er da udelukkende min kærestes ansvar, det var ham der hev den ud af bukserne. 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

NEJ!

Og kunne aldrig finde på det! Synes man skal skamme sig hvis man er sammen med en anden kvindes mand, ISÆR hvis man GODT VED han har en kæreste/kone derhjemme!

Jeg skammer mig ikke, og har heller ikke dårlig smag i munden, hvorfor skulle jeg det, han traf et valg om at være sin et eller andet utro - ikke mig - jeg er ikke utro mod nogen, idet jeg ikke er i forhold. 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ja jeg har prøvet at være sammen med en gift mand, og en med kæreste der hjemme. Det er mange år siden, og det er ikke noget jeg ville gøre igen. 

Der er så også over 50% der har, hvilket passer meget godt tror jeg på den repræsentative del af befolkningen (idet vi kun er kvinder herinde)

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Ja desværre en enkelt gang... En fyr der skulle giftes 2 måneder senere med kæresten, som han have 2 børn med...

Han valgt så først at sige det efter vi havde været sammen, så vidste det ikke, ellers havde jeg nok ikke lige gjort det..

Hold da op, han skulle vist lige have løbet de sidste horn af sig åbenbart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.