Har du været sammen med en anden kvindes mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Sikke der går sport i det her utroskab...ja, jeg har både været sammen med gifte mænd, mænd med kærester og mænd på vej ud af forhold, både engangs og flere gangs forhold......og sikkert flere end jeg har været klar over, hvor mange mænd der ser en mulighed for fisse ville stå og fortælle de havde en kæreste.

Ja, det gør der lidt, men jeg syntes ofte der bliver skrevet om hvor meget man ikke kunne finde på at være sammen med en mand der er optaget og kvinderne der så er sammen med disse mænd fx. er jo de store syndere, det var derfor.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

onlyme skriver:

Nej kunne jeg ikke drømme om, har det med at sætte mig selv i samme sted og jeg ville bestemt være død ulykkelig hvis en gjorde det med min mand, så ville ALDRIG gøre det med en anden kvindes, mand, kæreste el..

Anmeld

12. juni 2011

onlyme

MorTilJanuar skriver:

Jeg blander mig iKKE i folks ting og sager... 

Jeg har MANGE veninder der lever i åbne forhold hvor de kan bolle hvem de vil...

Jeg har sagt til fyren at jeg ikke er interesseret i noget og så har jeg rent bord... 

Fair nok,.! Forstår måske godt på en måde du ikke vil blande dig i det..! Men jeg tænker nu mere på hende, det er sku synd for hende..!

Anmeld

12. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ja, det gør der lidt, men jeg syntes ofte der bliver skrevet om hvor meget man ikke kunne finde på at være sammen med en mand der er optaget og kvinderne der så er sammen med disse mænd fx. er jo de store syndere, det var derfor.. 

Men det er jo altid de politisk korrekte der råber op....og er ret så unuancerede, men fred med det...jeg tør gerne stå frem og sige at jeg er en skrækkelig væmmelig en der både har været utro og har knalder gifte mænd...og jeg bøjer ikke nakken eller fortryder det...det var de valg jeg tog.

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Fair nok,.! Forstår måske godt på en måde du ikke vil blande dig i det..! Men jeg tænker nu mere på hende, det er sku synd for hende..!

Hvad ville jeg få ud af at blande mig i det? 

Altså når man gør sådan nogle ting er det jo (ifølge min opfattelse) fordi der 

1. enten er en aftale om at man må sådan ting

2. er noget i ens forhold der ikke spiller...

Og er der noget der ikke spiller så ville jeg ikke syntes det var rart andre folk blandede sig.. Slet ikke når der ikke er sket noget fysisk...

Var det min kæreste der gjorde det stunt ville jeg have besked fra ham ellers ville jeg ikke vide det 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Yeaps det har jeg og jeg står gerne frem for jeg vidste ikke at de IKKE var sammen.. 
Det var i min tid som bartender hvor jeg havde en kollega der syntes jeg var lidt for spændende, han sagde så at de havde slået op og deres status som kærester var også fjernet, jeg modtog dog en ikke særlig pæn mail fra hende om at jeg skulle holde mig væk men den ignorerede jeg.. jeg stoppede med at se ham også var de pludselig kærester igen  jeg snakkede med pigen for 3 uger sidden og hun vidste ikke at jeg ikke vidste de havde været kærester på tidspunktet  nu er de ikke sammen og hun har et langt bedre liv uden ham 

Også har jeg sagt NEJ TAK til at være sammen med mænd med kærester hvor jeg har vidst de havde en kæreste.. Men man står sku i dilema når den ene af dem har en kæreste der er bedsteveninde med ens veninde og man ikke ved om pigen ved det  

Men det var så ikke selvforskyldt 

Jeg har prøvet både at fortælle det (at deres kærester lagde an på mig, så der ikke var tvivl), og holde mund, men det har også været gode veninder, begge gange bed mig i røven igen, så i dag fortæller jeg hvis det er rigtig gode veninder ellers fortæller jeg ikke. 

Anmeld

12. juni 2011

Carina1977

Ja jeg har prøvet at være sammen med en gift mand, men det vidste jeg så bare ikke på daværende tidspunkt.

nuuujj jeg blev gal

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Men det var så ikke selvforskyldt 

Jeg har prøvet både at fortælle det (at deres kærester lagde an på mig, så der ikke var tvivl), og holde mund, men det har også været gode veninder, begge gange bed mig i røven igen, så i dag fortæller jeg hvis det er rigtig gode veninder ellers fortæller jeg ikke. 

næeh det var det ikke 

men kom sku også lige i tanke om at jeg råknaldede en kollega da jeg skiftede diskotek og vi holdt personalefest  simpelthen det mest ringe jeg længe har prøvet men var så også så knald hamrende stiv som jeg aldrig har været, men var klædt ud som Joan Ørting men skriften "sex er sundt" stående på maven og brysterne strittende frit frem uden BH ( de var dog købte falske)  så levede mig da ind i rollen må man sige  og havde sprayrødt hår og det gik ikke sådan lige af hans hovedpudebetræk.... 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men det er jo altid de politisk korrekte der råber op....og er ret så unuancerede, men fred med det...jeg tør gerne stå frem og sige at jeg er en skrækkelig væmmelig en der både har været utro og har knalder gifte mænd...og jeg bøjer ikke nakken eller fortryder det...det var de valg jeg tog.

Ja, det er det jo oftes når det er et følsomt emne, og det må man sige utroskab er. 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

næeh det var det ikke 

men kom sku også lige i tanke om at jeg råknaldede en kollega da jeg skiftede diskotek og vi holdt personalefest  simpelthen det mest ringe jeg længe har prøvet men var så også så knald hamrende stiv som jeg aldrig har været, men var klædt ud som Joan Ørting men skriften "sex er sundt" stående på maven og brysterne strittende frit frem uden BH ( de var dog købte falske)  så levede mig da ind i rollen må man sige  og havde sprayrødt hår og det gik ikke sådan lige af hans hovedpudebetræk.... 

Hehe, ja pludselig så kommer der mindre op, min unge fortid er fyldt med efterskole (vi dele tiden), så der har vist også været nogle smuttere derimellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.