Har du været sammen med en anden kvindes mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ja jeg har prøvet at være sammen med en gift mand, men det vidste jeg så bare ikke på daværende tidspunkt.

nuuujj jeg blev gal

Det kan jeg så godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, nu hvor vi har tråde om utroskab, så syntes jeg da egentlig det kunne være interessant at vide hvor mange der så havde været sammen med en andens mand/kæreste, for alle disse utro mænd og kvinder finder jo mænd og kvinder til at være sammen med dem, så I kan svare og derefter uddybe hvis I vil, desværre er jeg ikke plusmedlem og kan derfor ikke gøre så alle kan være anonyme. 

Ja, men jeg var ikke klar over han havde en kæreste. Han havde manipuleret mig over et helt år 

Men jeg ville aldrig gøre det, hvis jeg vidste manden var i forhold. Jeg synes man har et ansvar, selvom man ikke er den, der er i forhold. 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Ja, men jeg var ikke klar over han havde en kæreste. Han havde manipuleret mig over et helt år 

Men jeg ville aldrig gøre det, hvis jeg vidste manden var i forhold. Jeg synes man har et ansvar, selvom man ikke er den, der er i forhold. 

Det er jeg så uenig i, jeg mener ikke det er dit/mit (den andens) ansvar at en vælger at være utro, det har jo ikke noget med den person sokm manden/kvinden vælger at være utro med at gøre.

Men jeg må indrømme at jeg aldrig kunne se mig selv være sammen med en med børn i forholdet, måske dobbeltmnoralsk, men det handler nok mere om at jeg syntes børn er uforskyldt når det går dårligt med parforholdet, de er ikke aktører i det forhold, det er de voksne - derfor også deres ansvar - og nej, det betyder ikke jeg mener man selv er udenom at ens partner er utro, men jeg mener maqn har et ansvar ift. ens forhold  - og nogen gange handler det jo om at man ikke er sammen med den rette - som det høje antal af mennesker som har været utro før i parhold, og som ikke kunne drømme om at være det igen med deres nuværende partnere, viser. 

Anmeld

12. juni 2011

qp

Hvorfor kan man kun sætte krydt et sted?

Jeg har været sammen med mænd der har været gift og mænd der har haft kærester.

Anmeld

12. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har været den anden uden at vide det...

han var faktisk forlovet med en anden og hun ventede hans barn...

Var sammen med ham i 6 mdr (kun kysset med ham da jeg ikke var særlig gammel dengang) og efter vi brød fandt jeg så ud af at jeg var "den anden"... var ikke specielt sjovt...

Endte med at finde nummeret på hendes mobil og ringede og var ærlig overfor hende med hvad der var sket og hvornår det var sket osv... Han flippede helt vildt og ringede og råbte ad mig og truede mig... men var rimelig ligeglad og havde taletid så skiftede bare mit nummer i forbindelse med ny opfyldning...

idag ved jeg ikke om jeg havde håndteret det på samme måde...

Anmeld

12. juni 2011

Preghiera

Jeg var en gang sammen med en mand jeg mødte på arbejdet... vi udvekslede numre og gik ud en aften... Mega dejlig aften og han var så sød og sjov. Så slutter han lige aftenen af med at fortælle han altså var gift og havde 3 børn.... (og han troede da jeg vidste dét??!)

Men.... dumme, unge mig kunne ikke lade være med at tænke på ham og hans løgne blev til mine: Det gik jo dårligt imellem dem og hun var jo ikke god ved ham så det forstår man da..??? Osv... Tror der gik et par måneder og så kunne jeg ikke mere. Det var ikke det værd det var frygteligt!

Anmeld

12. juni 2011

FrkT

Ja det har jeg flere gange. Både nogle jeg vidste og ikke vidste. Og skal da ærligt indrømme at jeg har det rigtig dårligt med det i dag. Men sket er sket. Og jeg vidste tydeligvis ikke bedre dengang. Men synes det er noget grimt noget at gøre, og er flov over jeg har gjort det så mange gange.

Anmeld

12. juni 2011

Findusinde

Jep...har været sammen med en gift mand.... Jeg nægtede riiigtig længe at have alt for meget kontakt med ham, men han snakkede virkelig for sin syge moster, og charmede som bare fa.... SÅ jeg gav efter... Jeg var udemærket godt klar over at han var gift....

Men da det så kom frem at havde været sammen med flere af min veninder, da jeg pludselig begyndte at grave lidt i det..

Han ville ikke lade mig være efterfølgede, og jeg truede med at ringe og fortælle hans kone alt... Han mente ikke jeg havde hendes nummer.. Fandt hendes nummer, og skrev det til ham... Hørte aldrig fra ham siden..... Men er sikker på at han er lige så skide hamrende utro som han altid har været....

Anmeld

12. juni 2011

JustAnotherName

Det er sket en enkelt gang eller to.

Men til mit sølle forsvar skal det siges, at de intet havde sagt om det.
Jeg blev først bekendt med deres forhold BAGEFTER.

Jeg er modstander af utroskab.
Jeg kunne aldrig nogensinde drømme om, at være min egen mand utro.

Men da jeg var single, tænkte jeg lidt, at det jo "ikke var MIT problem".....Men jeg har det alligevel sådan, at man medvirker til, at destruere en andens liv fuldstændigt - og jeg ville aldrig ønske selv at opleve det, eller at nogen jeg holder af skulle gå dét igennem. Så jeg holder mig fra andre, som er i forhold (altså da jeg selv var single) ......Og de par gange, hvor det bagefter viste sig, at de havde en derhjemme, så ophørte kontakten jo bare! Og jeg ville aldrig selv ønske at indlede et forhold til dem, når de var så uærlige overfor deres partner.

Jeg syntes utroskab er for lousy og ondskabsfuldt.
Og den værste part i det, er selvfølgelig ham/hende, som ér i et forhold, men er sammen med en anden. Men dem som er fuldt ud bevidst om, at de "roder i andres liv", bør virkelig også skamme sig og have en dårlig smag i munden over, at være så ligeglade med "ham/hende derhjemme, som intet ved"   .....Dét er min mening!

Anmeld

12. juni 2011

Fenja09

Jeg har været sammen med en som var i et forhold.

Jeg mener at det er vedkommende som er i forholdet der skal stå til ansvar for hvad der bliver gjort og ikke 3. parten, da personen nødvendigvis slet ikke ved at der bliver "begået" utroskab.

Har også selv prøvet at være i et forhold, hvor manden var utro og det kan da aldrig blive den pige han har knaldet med skyld?! Jeg er i hvert fald ikke af den opfattelse.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.