Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, nu hvor vi har tråde om utroskab, så syntes jeg da egentlig det kunne være interessant at vide hvor mange der så havde været sammen med en andens mand/kæreste, for alle disse utro mænd og kvinder finder jo mænd og kvinder til at være sammen med dem, så I kan svare og derefter uddybe hvis I vil, desværre er jeg ikke plusmedlem og kan derfor ikke gøre så alle kan være anonyme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke der går sport i det her utroskab...ja, jeg har både været sammen med gifte mænd, mænd med kærester og mænd på vej ud af forhold, både engangs og flere gangs forhold......og sikkert flere end jeg har været klar over, hvor mange mænd der ser en mulighed for fisse ville stå og fortælle de havde en kæreste.
Yeaps det har jeg og jeg står gerne frem for jeg vidste ikke at de IKKE var sammen.. Det var i min tid som bartender hvor jeg havde en kollega der syntes jeg var lidt for spændende, han sagde så at de havde slået op og deres status som kærester var også fjernet, jeg modtog dog en ikke særlig pæn mail fra hende om at jeg skulle holde mig væk men den ignorerede jeg.. jeg stoppede med at se ham også var de pludselig kærester igen jeg snakkede med pigen for 3 uger sidden og hun vidste ikke at jeg ikke vidste de havde været kærester på tidspunktet nu er de ikke sammen og hun har et langt bedre liv uden ham
Også har jeg sagt NEJ TAK til at være sammen med mænd med kærester hvor jeg har vidst de havde en kæreste.. Men man står sku i dilema når den ene af dem har en kæreste der er bedsteveninde med ens veninde og man ikke ved om pigen ved det
Eva. skriver: Sikke der går sport i det her utroskab...ja, jeg har både været sammen med gifte mænd, mænd med kærester og mænd på vej ud af forhold, både engangs og flere gangs forhold......og sikkert flere end jeg har været klar over, hvor mange mænd der ser en mulighed for fisse ville stå og fortælle de havde en kæreste.
og sikkert flere end jeg har været klar over, hvor mange mænd der ser en mulighed for fisse ville stå og fortælle de havde en kæreste.
Gud hvor giver jeg dig ret MÆND
Ja, glemte lige at jeg jo egentlig ikke skulle have været anonym, da jeg godt vil stå ved at jeg da har været sammen med fyre med kærester, som har boet med deres kærester, aldrig nogen der har været gift eller haft børn.
Jane (Nikitas mor)
Nej kunne jeg ikke drømme om, har det med at sætte mig selv i samme sted og jeg ville bestemt være død ulykkelig hvis en gjorde det med min mand, så ville ALDRIG gøre det med en anden kvindes, mand, kæreste el..
Og regner bestemt kun med at jeg skal være sammen med min mand for altid, min første og eneste!
MorTilJanuar skriver: Yeaps det har jeg og jeg står gerne frem for jeg vidste ikke at de IKKE var sammen.. Det var i min tid som bartender hvor jeg havde en kollega der syntes jeg var lidt for spændende, han sagde så at de havde slået op og deres status som kærester var også fjernet, jeg modtog dog en ikke særlig pæn mail fra hende om at jeg skulle holde mig væk men den ignorerede jeg.. jeg stoppede med at se ham også var de pludselig kærester igen jeg snakkede med pigen for 3 uger sidden og hun vidste ikke at jeg ikke vidste de havde været kærester på tidspunktet nu er de ikke sammen og hun har et langt bedre liv uden ham Også har jeg sagt NEJ TAK til at være sammen med mænd med kærester hvor jeg har vidst de havde en kæreste.. Men man står sku i dilema når den ene af dem har en kæreste der er bedsteveninde med ens veninde og man ikke ved om pigen ved det
DILEMA ?
Hvor ? Du fortæller selvfølgelig venindens veninde om det..! Ville du ikke selv ønske at få¨det afvide hvis det var dig selv der var i hendes situration ?
**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver: Nej kunne jeg ikke drømme om, har det med at sætte mig selv i samme sted og jeg ville bestemt være død ulykkelig hvis en gjorde det med min mand, så ville ALDRIG gøre det med en anden kvindes, mand, kæreste el.. Og regner bestemt kun med at jeg skal være sammen med min mand for altid, min første og eneste!
onlyme skriver: DILEMA ? Hvor ? Du fortæller selvfølgelig venindens veninde om det..! Ville du ikke selv ønske at få¨det afvide hvis det var dig selv der var i hendes situration ?
Jeg blander mig iKKE i folks ting og sager...
Jeg har MANGE veninder der lever i åbne forhold hvor de kan bolle hvem de vil...
Jeg har sagt til fyren at jeg ikke er interesseret i noget og så har jeg rent bord...
Nej men jeg har følt mig MEGET fristet til det og han var 100% klar på det. JEG kunne bare ikke gøre det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128