Har du været sammen med en anden kvindes mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

KamillaT

NEJ!

Og kunne aldrig finde på det! Synes man skal skamme sig hvis man er sammen med en anden kvindes mand, ISÆR hvis man GODT VED han har en kæreste/kone derhjemme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

wamse

Ja jeg har prøvet at være sammen med en gift mand, og en med kæreste der hjemme. Det er mange år siden, og det er ikke noget jeg ville gøre igen. 

Anmeld

12. juni 2011

DLM

Ja det har jeg vel.

i mine fjollede teenage år. Vi var en gruppe der festede og havde det sjovt. Jeg havde lånt min on/off kærestes lejlighed, som var på skoleophold. En af mine veninders kæreste kom forbi sammen med en ven og kasse øl i sommerferien, da vennen skulle et eller andet fjollede mig og venindens kæreste rundt og det endte med at vi kyssede. Jeg ville så ikke mere end det. Så har aldrig haft sex med en andens kæreste men kysset og nusset (ikke fordi det gør det bedre).

Anmeld

12. juni 2011

Corn

qp skriver:

Hvorfor kan man kun sætte krydt et sted?

Jeg har været sammen med mænd der har været gift og mænd der har haft kærester.

Jeg manglede også multiple choice..

Anmeld

12. juni 2011

LC

Ja desværre en enkelt gang... En fyr der skulle giftes 2 måneder senere med kæresten, som han have 2 børn med...

Han valgt så først at sige det efter vi havde været sammen, så vidste det ikke, ellers havde jeg nok ikke lige gjort det..

Anmeld

12. juni 2011

Corn

Jeg har en overgang bevist gået efter mænd der var optaget, så slap jeg nemmere af med dem bagefter. Jeg gik LAAAANGT udenom familiefædre.

Jeg har været utro én gang, og det var ren hævn, at jeg knaldede hans kammerat, fordi han havde haft travlt på sidelinjen... Så jeg kastede mig over kammeraten, og bagefter tog jeg hjem til ham og sagde at det var slut, da vi begge havde været på grisestien

Jeg kan kun drømme om at være min mand utro, men ville aldrig gøre det. Vi er gift, har tre fælles børn, hus osv... Så hellere stå frem og gøre det forbi på en ordentlig måde... LAvede han sidespring, røg han ud med det samme.

Anmeld

12. juni 2011

Faith

Ja det har jeg to gange. Første gang i 10. klasse da jeg stjal en klassekammerats kæreste. 2. gang for ca 6 år siden da jeg havde en hed affære med en fyr som boede sammen med sin kæreste. Han var et svin overfor hende, og den dag i dag er jeg sku led ved at jeg gjorde det. De er ikke sammen den dag i dag. Håber hun har losset ham i bollerne og smidt ham af h til!

Anmeld

12. juni 2011

MissGeoh

Man burde skulle kunne give flere svar..

For jeg har da både været sammen med nogen hvor de var kærester, men også hvor de boede sammen.

Anmeld

12. juni 2011

eElak

Ja det har jeg... 

Men jeg har ikke gået efter en anden kvindes mand - det er noget jeg har fundet af efterfølgende... 

Jeg har - så vidt jeg ved - ikke været sammen med en gift mand.. har haft chancen men takkede pænt nej.. 

Anmeld

12. juni 2011

dorthemus

Ja det har jeg, op til flere gange i mine unge dage.

Aldrig med veninders mænd. Jeg er ikke specielt stolt over det, men sket er sket og jeg bruger ikke energi på at fortryde de valg jeg har taget som ung

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.