Anonym skriver:
Ja, hvis du ikke vidste noget om det så har det jo ikke været med din viden at du gjorde det, jeg har ikke dårlig smag i munden eller dårlig samvittighed, men det handler nok også om omstændighederne og hvem fyrerne var, da jeg var yngre havde jeg det langt dårligere, når det "kom" til at ske - for det gjorde det for mig, især i efterskoleåret og årene efter til efterskolefesterne.
Men jeg går ikke bevidst efter en der er optaget - på nogen måder, men derfor er det stadig hændt to gange, og det kan ville jeg ikke lave om på hvis jeg kunne.
Jeg tænke mere på familier som bliver ødelagt...
Selvom forholdet nok ikke var godt til at starte med, hvis/når den ene vælger, at være utro. Så er der stadig en mand eller kone derhjemme, som intet ved. Og eventuelle børn/familie, som bliver utrolig kede af det.
Tillid som for altid vil have fået et brist. Og INGEN fortjener, at blive bedraget!
Så jeg mener, at når man helt bevidst vælger, at kaste sig i armene på en gift mand, som har en familie derhjemme, så har man med fuldt overlæg valgt at "skide på andre menneskers følelser". Og det er så ondt, syntes jeg!
Anmeld