Har du været sammen med en anden kvindes mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Ja det har jeg vel.

i mine fjollede teenage år. Vi var en gruppe der festede og havde det sjovt. Jeg havde lånt min on/off kærestes lejlighed, som var på skoleophold. En af mine veninders kæreste kom forbi sammen med en ven og kasse øl i sommerferien, da vennen skulle et eller andet fjollede mig og venindens kæreste rundt og det endte med at vi kyssede. Jeg ville så ikke mere end det. Så har aldrig haft sex med en andens kæreste men kysset og nusset (ikke fordi det gør det bedre).

jeg tror der er rigtig mange der i deres yngre år faldt i sådan en situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, nu hvor vi har tråde om utroskab, så syntes jeg da egentlig det kunne være interessant at vide hvor mange der så havde været sammen med en andens mand/kæreste, for alle disse utro mænd og kvinder finder jo mænd og kvinder til at være sammen med dem, så I kan svare og derefter uddybe hvis I vil, desværre er jeg ikke plusmedlem og kan derfor ikke gøre så alle kan være anonyme. 

Nej...!!!

Jeg har altid haft den regel og det princip:
Aldrig røre en anden kvindes mand!!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. juni 2011

DLM

Anonym skriver:

jeg tror der er rigtig mange der i deres yngre år faldt i sådan en situation

Det tror jeg bestemt også. Det er heller ikke noget jeg sådan skammer mig over, for vi var sku lidt sammen alle på kryds og tværs om det så var for sjov eller lidt mere seriøst

Anmeld

13. juni 2011

KamillaT

Anonym skriver:

Jeg skammer mig ikke, og har heller ikke dårlig smag i munden, hvorfor skulle jeg det, han traf et valg om at være sin et eller andet utro - ikke mig - jeg er ikke utro mod nogen, idet jeg ikke er i forhold. 

Men du er lige så meget en del af det og du kan sgu ikke bare give skylden videre. Og jeg snakker om hvis du VED der er en kæreste derhjemme.

Anmeld

13. juni 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Ja, hvis du ikke vidste noget om det så har det jo ikke været med din viden at du gjorde det, jeg har ikke dårlig smag i munden eller dårlig samvittighed, men det handler nok også om omstændighederne og hvem fyrerne var, da jeg var yngre havde jeg det langt dårligere, når det "kom" til at ske - for det gjorde det for mig, især i efterskoleåret og årene efter til efterskolefesterne. 

Men jeg går ikke bevidst efter en der er optaget - på nogen måder, men derfor er det stadig hændt to gange, og det kan ville jeg ikke lave om på hvis jeg kunne. 

Jeg tænke mere på familier som bliver ødelagt...

Selvom forholdet nok ikke var godt til at starte med, hvis/når den ene vælger, at være utro. Så er der stadig en mand eller kone derhjemme, som intet ved. Og eventuelle børn/familie, som bliver utrolig kede af det.
Tillid som for altid vil have fået et brist. Og INGEN fortjener, at blive bedraget!

Så jeg mener, at når man helt bevidst vælger, at kaste sig i armene på en gift mand, som har en familie derhjemme, så har man med fuldt overlæg valgt at "skide på andre menneskers følelser". Og det er så ondt, syntes jeg!

Anmeld

13. juni 2011

FrkT

Anonym skriver:

Det er jo også en ærlig sag Thilde og du har jo lært noget af det

Bestemt.

Men jeg kan da så bare være glad for at jeg aldrig har gjort det mod en veninde. Det har kun været, hvor jeg ikke kendte kæresterne, men bare vidste at de eksisterede.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej...!!!

Jeg har altid haft den regel og det princip:
Aldrig røre en anden kvindes mand!!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

Men du er lige så meget en del af det og du kan sgu ikke bare give skylden videre. Og jeg snakker om hvis du VED der er en kæreste derhjemme.

jamen det er jeg så uenig i, hvad han gør og ikke gør kommer ikke mig, hvis det var mig der direkte var gået efter ham så havde jeg måske følt anerledes, men det har jeg ikke. Havde der været børn i billedet, så havde jeg holdt mig væk - men man bestemmer jo desværre ikke selv hvem man forelsker sig i, og det har det været for mig de gange det der sket efter jeg er blevet voksen, der hvor jeg har haft en følelsesmæssig kontakt som har været så stærk at jeg har valgt ham uanset hvad han havde derhjemme og det er jo ikke fremmede fyre, men fyre jeg selv har haft et forhold til inden og så mistet kontakten til efter forholdet var slut.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Bestemt.

Men jeg kan da så bare være glad for at jeg aldrig har gjort det mod en veninde. Det har kun været, hvor jeg ikke kendte kæresterne, men bare vidste at de eksisterede.

Det har det også været for mig, med undtagelse af en gang da jeg var 14, men der kærestede vi også lidt på kryds og tværs og kyssede jo kun. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg tænke mere på familier som bliver ødelagt...

Selvom forholdet nok ikke var godt til at starte med, hvis/når den ene vælger, at være utro. Så er der stadig en mand eller kone derhjemme, som intet ved. Og eventuelle børn/familie, som bliver utrolig kede af det.
Tillid som for altid vil have fået et brist. Og INGEN fortjener, at blive bedraget!

Så jeg mener, at når man helt bevidst vælger, at kaste sig i armene på en gift mand, som har en familie derhjemme, så har man med fuldt overlæg valgt at "skide på andre menneskers følelser". Og det er så ondt, syntes jeg!

Nu må jeg hellere lige påpege at jeg aldrig har været sammen med en gift mand eller en med børn, derfor kan jeg jo i sagens natur ikke forklare eller sige noget om hvorfor man gør det.

Jeg tror ikke selv jeg kunne finde på det, hvis manden var gift, men altså det er jo nemt nok at sige nu. Dog ved jeg personligt med mig selv at jeg ikke ville date en mand med børn (eller familie på den måde), så må han afslutte forholdet, idet jeg selv har set hvad utroskab og ødelagte familier kan gøre ved børn, som intet har med forældrenes forhold at gøre, de er jo ikke deres skyld at mor og far er kommet ud i en krise hvor den ene eller begge er utro, men jeg må indrømme at jeg ikke ser det som "hendes" (hende der var utro med faderen) skyld eller ansvar, men hans, og begge parters for at forholdet ikke fungerede, men selvfølgelig primært hans idet det var ham der valgte at ende forholdet på en måde der var alt andet end i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.