hvis du helt selv kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Levi&LilysMor

Nu er jeg jo sat til Oktober , men min kæreste vil gerne have et sommerbarn , så har sagt Juni , også fordi han er fra d 3 , Juni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

camilla28

je har valgt marts fordi ..

min 1 er født den 28 febuar og den 2 er født den 9 marts og foråret er godt iang og de er rimelig store når varmen så sætter ind

Anmeld

11. juni 2011

132319

DAs mor skriver:

September! Der har både D & A, mine kærestes to andre drenge - og jeg selv! 

Jeg synes faktisk det er en god måned - det lille spædbarn kommer ikke til at ligge i bagende hede og det er heller ikke koldt. Ens barsel slutter af med sommer!

Præcis, jeg elsker at have barsel om sommeren og som en anden skriver, har det været skønt også at have fri i julen 

Et lille spædbarn i sommerheden, ville jeg ikke orke. Er glad for at Kamille er 9 måneder og kan tåle at være lidt i solen sammen med os andre 

Anmeld

11. juni 2011

LinLin

132319 skriver:

Præcis, jeg elsker at have barsel om sommeren og som en anden skriver, har det været skønt også at have fri i julen 

Et lille spædbarn i sommerheden, ville jeg ikke orke. Er glad for at Kamille er 9 måneder og kan tåle at være lidt i solen sammen med os andre 

Nej - hellere en tyk gravid, der koger end et lille spædbarn!

Anmeld

11. juni 2011

132319

DAs mor skriver:

Nej - hellere en tyk gravid, der koger end et lille spædbarn!

Hehe, jeg koger om sommeren uanset om jeg er gravid eller ej 

Jeg havde først termin 5. oktober og fødte 13. september så jeg nåede ikke at blive sådan tyk-tyk og var ikke generet af hverken vand eller andet -Jeg cyklede kort tid inden vandet gik 

Anmeld

11. juni 2011

LinLin

132319 skriver:

Hehe, jeg koger om sommeren uanset om jeg er gravid eller ej 

Jeg havde først termin 5. oktober og fødte 13. september så jeg nåede ikke at blive sådan tyk-tyk og var ikke generet af hverken vand eller andet -Jeg cyklede kort tid inden vandet gik 

Jeg har haft termin hhv 17. og 9. september... Pyh...

Anmeld

11. juni 2011

bullerbassen

Har stemt maj - der har de store drenge fødselsdag og vi har næsten altid godt vejr ( eneste minus kan være  helligdagene )

Der er ikke for varmt men tit varmt nok til vi kan sidde ude

Anmeld

11. juni 2011

Kvindemin

132319 skriver:

Det er perfekt at have barsel nu, hellere det end kold vinter. Og det er bestemt heller ikke rart at skulle sidde inde med en nyfødt i sommervarmen - så hellere trække rundt med dem i solen når de er over et halvt år

Helt klart, Sep - Okt - Nov børn

Anmeld

11. juni 2011

Clisolka

Har stemt blankt - har ingen favoritmåned. Jeg fik Isabella i oktober måned, hvilket passede mig fint  Hverken for koldt eller varmt.

Jeg har barsel i de gode måneder - havde julen og nu sommeren over 

Anmeld

12. juni 2011

Muffin_girl

Jeg har stemt juni da jeg helst vil have en bebs om sommeren så man har mulighed for at gå en masser af ture, så man kan komme ud og bruge barnevognen og smide kiloene fra graviditeten.. Og så har både min forlovede og jeg fødselsdag i juni/juli..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.