hvis du helt selv kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Lone Jakobsen

har stemt marts, men det er mest fordi den ligger et stykke fra de øvrige fødselsdage i vores store familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mi

Juli, for så skulle jeg ikke være højgravid i varmen og fik stadig et sommerbarn hvor fremtidige fødselsdage kunne holdes ude i haven. Vores børn er fra marts og november. Det kan godt trække tænder ud at have vores store familie og alle deres venner til fødselsdag indendøre

Anmeld

13. juni 2011

lisbethita

Jeg har stemt blankt, fordi....jeg tror jeg synes det er lidt lige meget, om det er forår/sommer eller vinter. Enten får man lov at nyde sin graviditet om forår/sommeren eller også ens barsel. 

Når alt kommer til alt ....så må det blive hvornår det skal være for min skyld - når bare babyen er sund og rask 

Anmeld

13. juni 2011

Anne85

Slutningen af maj/starten af juni - fordi jeg selv synes det er fantastisk at der stort set altid er godt vejr på ens fødselsdag - og mulighed for at kunne sidde udenfor - MEN at det er inden ferie hvor hele familien er rejst til udlandet osv  Og så elsker jeg bare forår/starten af somemren. Derudover vil barnet hverken blive den ældste eller yngste i klassen - i de mindste klasser er det squ af stor betydning om man er fx fra januar eller december - 11 mdrs forskel gør meget i den alder

Min den yngste er født d. 13. juli og allerede nu kan vi mærke at det bliver et svært tidspunkt hvis man havde en drøm om at samle hele familien - da hun blev født var der flere der var ude at rejse og de så hende således først da hun var næsten to uger gammel - i år er der også nogen der har meldt afbud til 1 års fødselsdag fordi de er på ferie.

Den ældste er fra 5. september - egentlig også en fin måned - sidste år fx holdt vi det i en legepark her i Kolding - vi havde det mest fansastiske vejr og det var bare helt perfekt

Anmeld

13. juni 2011

Mathilde

April fodi det begynder at blive forår, alt bliver grønnere og lysere og den tid elsker jeg! Og så skal man ikke være højgravid, når det er aller varmestsom da jeg fik Celina i juli...pyh!

Jeg vil helst ikke føde i oktober,november, december/januar da jeg tit har mindre energi/overskud i de mørke måneder.

Anmeld

13. juni 2011

anjamichell@gmail.com

August fordi jeg har fået lejlighed til indflytning 1. august og jeg har termin 16 juli..... så slutningen af august hávde passet bedre når man er alene om det med en lille baby 

Anmeld

13. juni 2011

otlitrom

Jeg har stemt juni af den simple grund, at det er der jeg har termin. Ja, baby vi venter på dig, KOM UD!!

Da vi startede PB var vi enige om at det ville være surt at få et decemberbarn. Hvorfor ved jeg ikke, men enige var vi i hvert fald.. Da PB så trak ud i evigheder blev måneder og datoer fuldstændig ligegyldige, og idag er vi taknemmelige for at vi får lov at opleve at få et barn. Måske det eneste..

Jeg husker dog en dreng i folkeskolen der havde fødselsdag 24/6, og jeg synes det var mega sejt at han havde præcist et halvt år mellem jul og fødselsdag. Så var der altid lige lang tid til han fik gaver

Anmeld

13. juni 2011

MaleneG

Jeg har stemt august.

Synes august måned er en fantastisk måned med dejlig sommervarme, og somregel starter skolerne igen midt i august. så vidt jeg husker da..

og næste pb, vil da også blive mere tids tilrettelagt

Anmeld

13. juni 2011

Kløver

uh ja skulle jeg selv vælge ville dte nok være omkring juni-oktober, vores første er et vinterbarn (30 januar) så kunne være sjovt med et sommerbarn/sensommerbarn næste gang, ville også passe godt i forhold til familiens øvrige fødselsdage da vi er booket helt ud med fødselsdage fra nov-feb holder pause i marts og så booket mange igen i april-maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.