hvis du helt selv kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Sakris

Jeg har stemt august. Der er ofte godt vejr, det falder ikke sammen med noget, og barnet kan fejre fødselsdag i klassen. Men egentlig er jeg lidt ligeglad. Kunne nærmest ikke give mine børn en værre fødselsdato, end den min datter har alligevel, så næste gang kan det kun blive bedre

Er selv april-barn, hvilket også er ganske fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Mor til L&S

Jeg har stemt Juni, men det får jeg vidst aldrig

Liva er født 31 marts og tror den næste blir en nov-dev-jan barn, men ville gerne ha et juni barn

Anmeld

11. juni 2011

Mor til Ella

Caroline86 skriver:

...hvilken måned ville du så helst føde i og hvorfor?

Har sagt MAJ, er selv maj barn

MEN så skal jeg gå 3 måneder over tid, skal jeg nok ikke regne med

Anmeld

11. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

August da jeg tænker det er nemmest mht til fremtidige børnefødselsdage da der er sommerferie eller at den lige er slut så der er masser at fortælle hinanden om....

Anmeld

11. juni 2011

LinLin

September! Der har både D & A, mine kærestes to andre drenge - og jeg selv! 

Jeg synes faktisk det er en god måned - det lille spædbarn kommer ikke til at ligge i bagende hede og det er heller ikke koldt. Ens barsel slutter af med sommer!

Anmeld

11. juni 2011

Mormilla

Jeg har født mine børn i marts og maj og det er nok de to måneder som der er flest fødselsdage i. Det kan godt være lidt svært at lave fødselsdags planer når derf er så mange  andre der os skal holde.

Så jeg kunne godt tænke mig at føde i august. Der er ingen i vores meget store familie som har fødselsdag der

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Har stemt blankt Betyder faktisk ikke noget for mig..
DOG ville jeg nemt ku svare modsat, at december ville jeg absolut helst ikk føde i og helst heller ikk januer.. men alle andre mdr er ok (er faktisk selv fra januar, og irriterer mig ikk det vilde i dag, men ka huske det gjorde da man var mindre... såååå mange gaver på en gang næsten og ingen resten af året.. hmm )

Anmeld

11. juni 2011

Lullaby

Et Juli barn. Fordi ingen i min familie har der.  Alle de andre mdr er vi bare fyldt op..

Anmeld

11. juni 2011

MinNoah

Jeg stemte ud fra mit næste barns mulige fødselsdagsmåned

Jeg er selv fra april, min kæreste fra september og min søn fra august. august er klart den bedste måned!

Men vil heller ikke have 2 børn der har fødselsdag i samme måned, og vinter/efterår er så trist, så jeg stemte juni

Anmeld

11. juni 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

...hvilken måned ville du så helst føde i og hvorfor?

Maj, fordi: Slipper for at være højgravid i hedebølgen, føder ikke når det er højsommer, går den gode og lyse tid i møde, slipper for at sidde i mørke og amme døgnet rundt nærmest. barnet kan komme ud i barnevogn med det samme, det er endnu ikke sommerferie så barnet kan holde fødselsdag med alle venner fra skole og ikke mindst kan man være udenfor, maj er en smuk måned lun og fuld af spirrendeliv. Jeg elsker foråret.

Mine børn er født i maj, november og marts...og jeg skal aldrig igen have vinter/efterårs barn...hvis jeg skal have flere bliver det planlagt så det kun kan blive marts-sep

men maj er bedst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.