hvis du helt selv kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Holbæktrunten

april eller maj så jeg slap for at være fed i den her hede.... og så jeg kunne nyde hele den første sommer med knejten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Mumto3

jeg har skrevet september. Jeg har 3 vinterbørn og det er bare SÅ kedligt at gå rundt i vintertøj og ligne end der er små tyk når man i virkeligheden er GRAVID!!! jeg vil gerne gå og vise min gravide mave frem om sommeren, og så føde og have hele vinteren til at få den slaskede før-gravide-mave til at blive til en normal-mave igen.

Derudover vil jeg også helst have en baby om vinteren da det er MEGET nemmere end med et sommerbarn. Om vinteren er man aldrig i tvivl om hvor meget tøj de skla have på, man slipper for bekrymringer med hedeslag, og hvad med væske, skal baby have vand ved siden af mælken når det nu er varmt osv. Det er bare super nemt med vinterbabyer synes jeg.

Så september eller oktobermåned ville være min perfekte fødemåned!

Anmeld

10. juni 2011

Chalala85

Jeg har egenligt ikke rigtig tænkt over det. Det eneste jeg ville være lidt øv over er nok December barn fordi det er i jule måneden. Men udover det vil jeg bare være taknemmelig for at få et barn. Ligegyldigt hvilken måned, varmt, lunkent eller koldt

Men kan godt forstå dem der er til forår/sommerbarn.

Anmeld

10. juni 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

...hvilken måned ville du så helst føde i og hvorfor?

Har stemt oktober, for så fik jeg Julen og sommeren på barsel, og det er da bare skøøøønt Så det var heldigt hun ville komme ud der!!!

Anmeld

10. juni 2011

Fjordside

Jeg har stemt Maj, synes lige det var den måned der var mest tiltalende. Dog har jeg termin i December så Maj bliver det nok næppe

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Mumto3 skriver:

jeg har skrevet september. Jeg har 3 vinterbørn og det er bare SÅ kedligt at gå rundt i vintertøj og ligne end der er små tyk når man i virkeligheden er GRAVID!!! jeg vil gerne gå og vise min gravide mave frem om sommeren, og så føde og have hele vinteren til at få den slaskede før-gravide-mave til at blive til en normal-mave igen.

Derudover vil jeg også helst have en baby om vinteren da det er MEGET nemmere end med et sommerbarn. Om vinteren er man aldrig i tvivl om hvor meget tøj de skla have på, man slipper for bekrymringer med hedeslag, og hvad med væske, skal baby have vand ved siden af mælken når det nu er varmt osv. Det er bare super nemt med vinterbabyer synes jeg.

Anmeld

10. juni 2011

Kit

Mumto3 skriver:

Anmeld

10. juni 2011

Sofia

MAJ! Mit næste barn må gerne være et majbarn! Jeg fødte i marts denne gang, hvilket også var fint, da man så har hele sommeren foran sig til at trave lange ture og nyde solen (og ikke blive vinterdepri), meeeen marts lyder bare ikke sådan helt forårsagtigt, det gør maj derimod. Jeg er selv født i juni, og jeg elsker juni, men har altid fødselsdag oveni eksaminerne, så ergo må maj være perfekt!

Anmeld

10. juni 2011

L.J.L

vintermdr. dec, jan, feb, da de har de bedste stjernetegn

Anmeld

10. juni 2011

eElak

KUnne jo kun vælge en, og det blev til Juni... Men Maj/Juni ville være super måneder.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.