hvis du helt selv kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken måned ville du aller helst føde i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.791 visninger
69 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Caroline86

...hvilken måned ville du så helst føde i og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

mariamiss6

Stemte MAJ, fordi jeg selv, og min ældste er MAj-børn, og jeg synes det er en god måned, ikke for varm, ikke for kold, og der er gode chancer for at finde en dag til udendørs fødselsdag lige tæt på fødselsdagen

Og så er Maj bare sådan en rar måned synes jeg generelt

Anmeld

9. juni 2011

mariamiss6

Caroline86 skriver:

Oooooog mangler du da inspiration til at regne ud hvornår næste PB skal ende ud i fødsel

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

februar-marts... fordi så er det denne gang det endelig er vores tur...

Anmeld

9. juni 2011

4kløver

Juli. Ville så gerne ha et sommer barn
Har forår,efterår,vinter børn.

Anmeld

9. juni 2011

132319

September, som jeg har født i 

Jeg vil ikke føde i sommermånederne da det må være surt for et barn, aldrig at være i skole når man har fødselsdag, der er da ikke noget bedre end at blive fejret af sine kammerater -I øvrigt vil det ofte falde sammen med at folk er ude og rejse osv.

September, synes jeg er perfekt da skolen er startet igen og det er ikke alt for tæt på jul  På den anden side af sommeren vil jeg sige at april eller maj, er gode måneder 

Jeg har selv fødselsdag i december og det samme har min søn og det er lidt ærgerligt at det falder sammen med julen men jeg gør alt for at gøre hans fødselsdag til noget specielt og frabeder bla. at hans gaver bliver pakket ind i julepapir  

Anmeld

9. juni 2011

Shibby

Dec var for besværlig med tøj,overtøj ect, juli august var for varm men elskede tøjet og klipklappere. Efterår er bare nederen..Forår du..Bedste tid.. Har stemt maj Ikke for kold,ikke for varm

Anmeld

10. juni 2011

Lusi

Har Luna fra 10 juni, ja hun bliver sgu 3 imorgen og Sirius fra 12 marts og de to datoer er jeg ganske tilfreds med

Anmeld

10. juni 2011

-Sigrid-

Caroline86 skriver:

Januar (og er også sat til d. 3. / 12, så det er jo fint )

Fordi i folkeskolen betyder det meget i starten for om man er født som en af de ældste, midderste eller yngste. Og i starten af folkeskolen er det første jeg husker socialt, og alle de "kloge" var født der. Og, starten af folkeskolen var vigtig for hvordan man opfatter sig selv... 

Men det var så bare min mening, og får jeg et decemberbarn bliver jeg da også glad  

Anmeld

10. juni 2011

Caroline86

mariamiss6 skriver:

Oooooog mangler du da inspiration til at regne ud hvornår næste PB skal ende ud i fødsel

næh, der behøver jeg skam ingen inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.