hvis du helt selv kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Fenja09

Jeg har stemt August - har termin d. 31/8 og håber jeg går tiden ud og ikke føder før, så derfor min stemme på ovenstående måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

TbCp

Jeg har stemt blankt for jeg har slet ikke nogen "favoritmåned" .... og nu ser det så ud til at det bliver i januar denne gang Det er fint med mig

Anmeld

10. juni 2011

B&J

jeg har stemt blankt da jeg er lige glad med hvilken månede... daniel kom ud i marts og vi er bare 4 der har der og nu er han den 5 og det er helt perfekt

Anmeld

10. juni 2011

millesofie

har svaret marts, for næste gang skal jeg føde hjemme

og så ville jeg have en måned til at putte

og så ville det blive forår og ikke alt for varmt

og bebs ville være større når det blev meget varm og igen større når det meget koldt

og det ville også være nemmere med pottetræningen så har man forår og sommer

Anmeld

10. juni 2011

Hvem?

Er fuldstændig ligeglad

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

januar, febuar, marts, august, september,oktober.... de her måneder vil jeg gerne ha børn i

april og maj vil jeg ik fordi der er ALTID en eller anden som ik kan komme med til føsdag på grund af konfier...

juni og juli vil jeg ikke da jeg syntes det er synd de ik kan holde føsdag i skolen (min ældste er fra juli desværrer)

november og december er også skidt pågrund af julefrokoster og jul og alt det der... (min yngste er fra november og ja det er svært og få familien samlet)

Anmeld

10. juni 2011

twinboys

Caroline86 skriver:

...hvilken måned ville du så helst føde i og hvorfor?

Har ikke stemt nogle bestemt måned, jeg var bare tilfreds med at mine drenge kom ud til mig

Anmeld

10. juni 2011

Talbutikken

Caroline86 skriver:

Juni.. Kunne være hyggeligt at have et sommerbarn, men også fordi man så kunne holde fødselsdag i have

Anmeld

10. juni 2011

louisevl

Caroline86 skriver:

Som udgangspunkt er jeg ligeglad. Jeg skal dog føde her i Juli og det er jeg glad for, da jeg så har kunnet nå at gøre mit semester i skolen færdig.  

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

Juli - Og jeg har decemberbarn .. Flot  Haha ..

Jeg har fødselsdag i juli .. Og jeg har altid været glad for ikke at skulle i skole på min fødselsdag ( selvom mange andre siger , at dét vil barnet gerne - jeg ville altså ikke :b )

Og så har forældrene også ferie .. Jeg var først i Danmark på min fødselsdag , da jeg fyldte 19 Haha :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.