uden sine forældre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Jeg vil bare lige tilføje til et andet svar du har skrevet, at det ikke nødvendigvis er faren, der følger kvinden op ad gulvet - her bliver det min lillebror, der skal gøre det, for han kender mig bedre end nogen anden, så den ære skal han have

Har en veninde, der har det bedste forhold til sin far, men hun vælger også hendes lillebror til at følge hende op ad gulvet

Så det kunne være lidt ekstra til overvejelserne

ja men tror det ville se lidt sjovt ud med min virkelig lille lillebror på 11 følge mig op ad gulvet men overvejde min stedfar da jeg faktisk har det bedre med ham end min egen far.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

har nemlig brug for han kunne være der for min mors død er faktisk ikke så langt væk igen. hun kommer aldrig til at opleve mine børn, mit bryllup eller noget. og er enda ikke den yngste. har en bror på 11. og det værste var hun døede lige inden min søster konfirmation.

heldigvis bakker min forlovede mig meget op. deler alt med ham. han gør så meget for at jeg kan komme godt igennem det her som muligt. og er vidunderligt. og er glad for han troede på mig selv da jeg ikke selv gjorde.

men ja gør mig gal at man skal være sådan. hvis ikke man har noget ordentligt at sige så lad dog vær med at sige noget.

og jeg siger mange tak. er dejligt med nogle søde ord. 

Så lidt da - vi har alle brug for søde ord og kærlige tanker engang imellem, og du har ekstra brug for dem nu

Dejligt din kæreste er der for dig! Og at du har en stedfar som du har et godt forhold til skal du da bare benytte dig af! Det er da skønt!

Håber i hvert fald at du får det bedre og finder ud af hvad netop du har lyst til og brug for.

Mange tanker herfra

Anmeld

6. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg synes jeg står lidt et træls sted lige i tiden. Så håber der er nogen her inde som kan komme med nogle gode råd eller støttende ord. Undskylder på forhånd hvis det er forvirrende og langt.

Er gravid og venter til september er så lykkelig for det men har også været svært. Jeg har boet ved min far og sted mor i noget tid, de har i alt den tid jeg har boet der kørt ned på mig at jeg nok ikke klare det at mit barn kunne dø og kørte enlig kun på de negative ting. Det havde stille kørt mig ned uden jeg selv havde tænkt over det. Så meget at jeg faktisk blev indlagt med voldsomme smerter i maven. Finder ud af det ved at snakke med en jordemor, og beslutter at det enlig er okay også kunne jeg tage en snak med dem, men jeg skulle samme tid tage det med ro for var åbenbart også skyld i det. Bliver udskrevet og bliver jagtet ud af sygehuset af min stedmor og farmor(kunne slet ikke følge med, løb næsten bag dem, for de havde travlt)

Nå men tog snakken med dem men intet forstod de, skulle bare køres længere ned.  Det var hvert fald ikke dem som havde hentydet til det at det var mit eget problem og det kørte jo heller ikke godt med kæresten, og han var hvert fald også ved at være træt af mig osv. Så alt var mit problem. Jeg var ikke taknemmelig nok, og de havde gjort så meget for mig. Problemet er de ikke kunne se hvad jeg har gjort tilbage selvom de burde havde været der for mig. Min mor døde af kræft, i alt den tid hun har været syg skulle jeg høre på min stedmor græde over hendes gamle far som stadig lever i dag, mens jeg fik af vide af min far at jeg kunne godt gøre det lettere for hende. Det og nu er de to tidspunkter i mit liv hvor jeg virkelig har haft brug for deres støtte, at jeg havde familie som ville hjælpe mig igennem, men hvor de har valgt jeg ikke er vigtig nok, for blev smidt ud begge gange.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre. Skal jo planlægge barnedåb og håber ikke for længe til bryllup, da vi er forlovet

Men hvad med min far? Hvad med den side af familien? Jeg ved ikke om jeg skal tro de bliver gode igen. For de blev det aldrig sidste gang og er 2 år siden. Har i alt den tid snakket med dem en gang om måneden højest og det var altid noget med om jeg ville være med i familie gaver. Er jeg forkert på den og burde acceptere som de er? Eller skal jeg lade dem komme til mig også indtil da så er de bare ude af mit liv?

tak på forhånd 

Jeg har lige "mistet" min mor til min baby. Altså hun ikke vil have noget med mig at gøre. Så hvis du har lyst til at snakke, kan jeg godt følge med på det der med "forældre-brraa"..

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Så lidt da - vi har alle brug for søde ord og kærlige tanker engang imellem, og du har ekstra brug for dem nu

Dejligt din kæreste er der for dig! Og at du har en stedfar som du har et godt forhold til skal du da bare benytte dig af! Det er da skønt!

Håber i hvert fald at du får det bedre og finder ud af hvad netop du har lyst til og brug for.

Mange tanker herfra

mange tak  jeg har det allerede meget bedre. fik jeg da jeg sagde fra, men skulle bare være sikker på det ikke var forkert fra min side. for vidste godt at det de sagde ikke passede

og held og lykke her om nogle uger  

Anmeld

6. juni 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

mange tak  jeg har det allerede meget bedre. fik jeg da jeg sagde fra, men skulle bare være sikker på det ikke var forkert fra min side. for vidste godt at det de sagde ikke passede

Dejligt at høre! Sådan skal det lyde

Og jo tak

Anmeld

6. juni 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Og jo tak

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har lige "mistet" min mor til min baby. Altså hun ikke vil have noget med mig at gøre. Så hvis du har lyst til at snakke, kan jeg godt følge med på det der med "forældre-brraa"..

undskyld men tror desværre ikke helt jeg forstod det der.  men tak går jeg ud fra  

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Og jo tak

selv tak  

Anmeld

6. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

undskyld men tror desværre ikke helt jeg forstod det der.  men tak går jeg ud fra  

Øhm... Min mor vil ikke snakke med mig mere, fordi jeg har valgt at beholde mit barn. Så hvis du har lyst til at skrive om forældre mm, så bare skriv. 

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Øhm... Min mor vil ikke snakke med mig mere, fordi jeg har valgt at beholde mit barn. Så hvis du har lyst til at skrive om forældre mm, så bare skriv. 

nåh så forstod jeg det rigtigt nok. men mange tak søde. men tror enlig jeg allerede ved hvad jeg skal gøre nu.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.