uden sine forældre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Anonym trådstarter

inpe skriver:

Godt at du har en stedfar, som er der for dig, og som holder af dig, og som stadig er der for dig. Vi har selv i min mands familie en papsøster, som, er lige så stor en del af hans familie selv om hendes far, døde af et hjerte stop for 7 år siden.

ang. dit bryllup, så skal du invitere dem du gerne vil se til dit bryllup, og som vil være med til at give jer en vidunderlig dag. Husk det er jeres dag.

du kan altid skrive til mig, på min email. inapedersen2@mail.dk

knus inpe

ja det er rigtigt tak søde  måske er det bare fordi jeg tænker de snakker så meget med min far og stedmor at jeg tænker om de ikke vil se mærkeligt på det hvis de er inviteret men ikke min egen far. men har god tid endnu. tror bare lige at igår var en sur dag og alle de følelser kom op i mig. skal nu nok klare mig.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

inpe

Anonym skriver:

ja det er rigtigt tak søde  måske er det bare fordi jeg tænker de snakker så meget med min far og stedmor at jeg tænker om de ikke vil se mærkeligt på det hvis de er inviteret men ikke min egen far. men har god tid endnu. tror bare lige at igår var en sur dag og alle de følelser kom op i mig. skal nu nok klare mig.  

Det er jeg helt sikkert på, at du nok skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.