Seee min nye tatovering!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Dinna88

LotteGabriella skriver:

jeg synes, at den er rigtig flot og teksten er også kanon - også selvom den er stor efter min smag

Tak, skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Dinna88

Bshizzle skriver:

Jeg syntes det er en rigtig flot tattoo du har fået lavet dig..

Jeg ELSKER tattoos.. og ved osse hvad mine spare-penge går på når jeg har født og fået tegnet færdigt på mine ideer..

Tak skal du have  
Hehe, ja, man bliver hurtigt afhængig, så at sige. Der er knapt nok kommet sår på min, og jeg har allerede tænkt over hvornår jeg kan få den næste 

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

michella80 skriver:

Fejlene??? Der skal da helst ikke være fejl i en tatto!

Det sad jeg osse lige og tænkte?

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Dinna88 skriver:

Nej da. Men det kan jeg se, at der er. Eller - jeg ved faktisk ikke om det er en fejl eller om det er bevidst, men det er en enkelt ting der skal ændes, hvis ikke den fader lidt ud inden der er gået et år.

Er det en af prikkerne?

Anmeld

7. juni 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Finally!!! Og jeg var lige ved IKKE at få den, fordi den blev dyrere end jeg havde regnet med. Men den blev jo så også stor. 1000 spir måtte jeg af med. 

Den er lavet på hjallerup marked - og ja, det var et mareridt at gå rundt med den pakket ind. Min søster og jeg, der jo også blev tatoveret, gik og hældte vand på papiret. Nå, men billeder? MEGET ringe kvalitet, de er taget med mit P&S kamera, der er ved at gå på pension. 

Der står: "La familia es una de las obras maestras de la naturaleza" --> Familien er et af naturens mesterværker. 

(Lotte, vis din også!!)

Og ja.... DET GJORDE ONDT! Jeg vil hellere brække armen end at få den tegnet op.

Den er super fin

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

Det sad jeg osse lige og tænkte?

Rolig nu  Nej, det er ikke prikkerne, det er O'et, som skrevet. Men det er en ret ligegyldig fejl

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Den er super fin

Tjaaak

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Dinna88 skriver:

Rolig nu  Nej, det er ikke prikkerne, det er O'et, som skrevet. Men det er en ret ligegyldig fejl

Ok. Tillykke med den i hvert fald. Så længe du er glad for den kan du jo også bare være ligeglad hvad andre synes. Har helt lyst til selv og få en mere. Ved ik om jeg tør mand!?

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

CamillaSoefelt skriver:

Ok. Tillykke med den i hvert fald. Så længe du er glad for den kan du jo også bare være ligeglad hvad andre synes. Har helt lyst til selv og få en mere. Ved ik om jeg tør mand!?

Hehe - den er min for evigt, og det er kun mig der behøver at elske den  Og det gør jeg. Fejlene kan rettes op på, så det gør intet - den skal jo tegnes op ligemeget hvad.

Hvorfor skulle du ikke turde? Jeg vil sige, at min på håndleddet er den værste smerte jeg nogensinde har oplevet. Jeg kunne næsten ikke holde til det. Så jeg har allerede nu droppet dem jeg havde planlagt der.

Anmeld

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Dinna88 skriver:

Hehe - den er min for evigt, og det er kun mig der behøver at elske den  Og det gør jeg. Fejlene kan rettes op på, så det gør intet - den skal jo tegnes op ligemeget hvad.

Hvorfor skulle du ikke turde? Jeg vil sige, at min på håndleddet er den værste smerte jeg nogensinde har oplevet. Jeg kunne næsten ikke holde til det. Så jeg har allerede nu droppet dem jeg havde planlagt der.

Netop fordi som du fortæller, smerten ved og få det lavet på håndledet;( SNØFT!! Det er jo lige der jeg godt vil ha den lavet jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.