Doffie skriver:

Ja, der er jeg helt enig.
Men man høre tit om at på markeder osv der er det ikke ordentligt
1000 kr er også MEGET billigt, men det er nok fordi det er på et markede 
Men flot er den 
du får lige et lidt mere uddybende svar, end det cranky eet jeg kom med - det gik lidt hurtigt.
Tatoveringer er ikke dårligere lavet fordi det er på et marked. Der er mange der gør en forretning ud af, at være rejsende tatovører. Jeg ved rigtig meget om både tatovering og piercing, og der er intet galt i et have en vogn, sat op imod, at have en fast butik. Det er blot en anden måde, at køre sin forretning på.
Det er billigere fordi:
1. de kan ikke lave store tatoveringer.
2. Du kan ikke få tid på forhånd.
3. De skal lave dem på kort tid.
4. Du kan ikke få dem til at tegne den - de kan rette på tegninger du kommer med, men de har ikke tiden til, at sætte sig ned og tegne. Jeg kom dog med min tekst og sagde, at den skulle laves med en tynd nål, og det skal være en sød skrift. Meget enkel.
Jeg gentager lige mig selv:
Der er som regel ting der skal rettes i alle tatoveringer. Derfor får man ALTID tilbudt, at komme tilbage efter nogle måneder, når den er helet, så tatovøren kan rette i den. Får man ikke dette tilbud, bør man ikke blive tatoveret der. Dette er dog ikke en mulighed for rejsende tatovører!
Min tatovering er lavet med en enkelt nål - er du klar over hvor svært det er?
Det er EKSTREMT fine linjer, og der er MEGET stor risiko for fejl. Dette vidste jeg, derfor var og ER jeg afklaret med de småfjl der er. Og de kommer selvfølgelig ikke af, at det var på et marked
De gør alt efter bogen, og de har et godt ry. Alle tatoveringer min svoger er lavet af ham, og jeg skal tatoveres der igen til sommer