Seee min nye tatovering!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.179 visninger
75 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Dinna88

Finally!!! Og jeg var lige ved IKKE at få den, fordi den blev dyrere end jeg havde regnet med. Men den blev jo så også stor. 1000 spir måtte jeg af med. 

Den er lavet på hjallerup marked - og ja, det var et mareridt at gå rundt med den pakket ind. Min søster og jeg, der jo også blev tatoveret, gik og hældte vand på papiret. Nå, men billeder? MEGET ringe kvalitet, de er taget med mit P&S kamera, der er ved at gå på pension. 

Der står: "La familia es una de las obras maestras de la naturaleza" --> Familien er et af naturens mesterværker. 

(Lotte, vis din også!!)

Og ja.... DET GJORDE ONDT! Jeg vil hellere brække armen end at få den tegnet op.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

A.

Er vild med den!!! Jeg elsker at blive tatøveret ;-) men husk at får tegnet den op ellers bliver den ikke så pænt

Anmeld

5. juni 2011

L83

Dinna88 skriver:

Finally!!! Og jeg var lige ved IKKE at få den, fordi den blev dyrere end jeg havde regnet med. Men den blev jo så også stor. 1000 spir måtte jeg af med. 

Den er lavet på hjallerup marked - og ja, det var et mareridt at gå rundt med den pakket ind. Min søster og jeg, der jo også blev tatoveret, gik og hældte vand på papiret. Nå, men billeder? MEGET ringe kvalitet, de er taget med mit P&S kamera, der er ved at gå på pension. 

Der står: "La familia es una de las obras maestras de la naturaleza" --> Familien er et af naturens mesterværker. 

(Lotte, vis din også!!)

Og ja.... DET GJORDE ONDT! Jeg vil hellere brække armen end at få den tegnet op.

den er super flot

Anmeld

5. juni 2011

lisesp83

Så flot

Og specielt tekstens indhold.

Så Charlotte, vis din også.

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

(Lotte, vis din også!!)

Me like! 

Anmeld

5. juni 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tror det er den sammen som har lavede min .

MEn hvor er den flot ,

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

A. skriver:

Er vild med den!!! Jeg elsker at blive tatøveret ;-) men husk at får tegnet den op ellers bliver den ikke så pænt

Tak!! Jeg er blevet afhængig... Simpelthen! Og ja - men jeg venter et års tid. Jeg skal lige have teksten til at "blende" lidt ud i huden, så jeg kan se hvor tydelige fejlene er. 

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

Linda83 skriver:

den er super flot

Tak skal du have!  

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

Så flot

Og specielt tekstens indhold.

Så Charlotte, vis din også.

Taaak! Ja, jeg ville have noget for min niece, og så passer teksten jo bare godt, sådan hele generelt. Synes det er et flot citat, så at sige, det er oversat fra engelsk til spansk.

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Me like! 

Me like that you like!  Haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.