Seee min nye tatovering!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehehehe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Barbamama

Dinna88 skriver:

Tak!! Jeg er blevet afhængig... Simpelthen! Og ja - men jeg venter et års tid. Jeg skal lige have teksten til at "blende" lidt ud i huden, så jeg kan se hvor tydelige fejlene er. 

Fejlene??? Der skal da helst ikke være fejl i en tatto!

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

michella80 skriver:

Nej da. Men det kan jeg se, at der er. Eller - jeg ved faktisk ikke om det er en fejl eller om det er bevidst, men det er en enkelt ting der skal ændes, hvis ikke den fader lidt ud inden der er gået et år.

Anmeld

5. juni 2011

.....

michella80 skriver:

Det kan jo godt ske, at f.eks et bogstav er blevet lidt tyndere tegnet, end de andre. Sådan en "fejl" kan man jo nemt ændre

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Det kan jo godt ske, at f.eks et bogstav er blevet lidt tyndere tegnet, end de andre. Sådan en "fejl" kan man jo nemt ændre

Og det er præcis sådan nogle fejl! Hvis man kigger på det store O iordet "obras" så kan man se, at der hvor stregerne mødes, der går den ene lidt forskudt af den anden. En meget lille fejl. (Jeg er på vej ind for at svare dit brev.... Men jeg BURDE læse til eksamen, derfor er jeg ikke gået igang med at gøre det )

Anmeld

5. juni 2011

.....

Dinna88 skriver:

Og det er præcis sådan nogle fejl! Hvis man kigger på det store O iordet "obras" så kan man se, at der hvor stregerne mødes, der går den ene lidt forskudt af den anden. En meget lille fejl. (Jeg er på vej ind for at svare dit brev.... Men jeg BURDE læse til eksamen, derfor er jeg ikke gået igang med at gøre det )

Nemlig. Heldigvis kan sådan nogen fejl laves lidt om.. Jeg har også en lille bitte stjerne mellem nogen tegn på foden, som skal rettes lidt, så det glæder jeg mig til . Helt i orden - jeg har været meget udenfor i det gode vejr, så tænker slet ikke over det ..
Nå jo, og din tattoo er blevet helt fin

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

Mut skriver:

Nemlig. Heldigvis kan sådan nogen fejl laves lidt om.. Jeg har også en lille bitte stjerne mellem nogen tegn på foden, som skal rettes lidt, så det glæder jeg mig til . Helt i orden - jeg har været meget udenfor i det gode vejr, så tænker slet ikke over det ..
Nå jo, og din tattoo er blevet helt fin

Jaa, det er jo ingenting! Uh, spændende spændende!
Ej, men det er jo også bare fantastisk vejr... Jeg er fanget inde grundet hovedpine og eksamen - awesome!

Taaaaaaaaaaaaaaak  

Anmeld

5. juni 2011

Laulund87

Jeg kan overhovedet ikke tage et ordentligt billede af min!

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Jeg kan overhovedet ikke tage et ordentligt billede af min!

Stil dit kamera på makro effekten. Hvis ikke du kan finde den, så hold lidt afstand fra din kameraet til din arm - den kan ikke finde fokus, fordi du har kameraet for tæt på 

Anmeld

5. juni 2011

Barbamama

Mut skriver:

Okay.... Hmmm det har jeg bare aldrig hørt om før. De skal da lave det ordenligt første gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.