Seee min nye tatovering!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Barbamama

Dinna88 skriver:

Nej da. Men det kan jeg se, at der er. Eller - jeg ved faktisk ikke om det er en fejl eller om det er bevidst, men det er en enkelt ting der skal ændes, hvis ikke den fader lidt ud inden der er gået et år.

Okay. Jeg tænkte bare sådan lidt: Shit mand: En helt ny tatto og så er der fejl i den! SURT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

LotteGabriella

Fru.Ø skriver:

Det ser flot ud,men syntes dog den er for stor på en arm Bare det er bare min mening

Lige min tanke, en anelse for stor til en arm, men SUPER FLOT

Anmeld

6. juni 2011

Dinna88

michella80 skriver:

Okay. Jeg tænkte bare sådan lidt: Shit mand: En helt ny tatto og så er der fejl i den! SURT!

Hehe, så var jeg bitter... Men nej. Som Mut skriver, så er der nogle småfejl, som f.eks. at det ene a er lidt svagt, og den krølle jeg nævner på det store O osv  Ikke fejl der gør noget, især ikke til den pris.

Anmeld

6. juni 2011

Dinna88

LotteGabriella skriver:

Lige min tanke, en anelse for stor til en arm, men SUPER FLOT

Har du set mit svar til hende?

Anmeld

6. juni 2011

tinasmor

Tillykke med din tatovering. Er du ikke bange for at når den sidder sådan at du ikke kan dække den, at du evt ville fortryde (eller ønske den sad et andet sted) når du f.eks bliver 50 år eller lign?

Anmeld

6. juni 2011

Dinna88

Tillykke med din tatovering. Er du ikke bange for at når den sidder sådan at du ikke kan dække den, at du evt ville fortryde (eller ønske den sad et andet sted) når du f.eks bliver 50 år eller lign?

Tak
Nej, slet ikke. Jeg kan sagtens dække den i forbindelse med arbejde osv. - hvis du så min anden tatovering, ville du nok ikke synes at den her er så slem. Den fylder min venstre overarm på ydersiden. Tatoveringer, kropsudsmykning generelt, er en del af mig, og vil altid være det. Der er mening med min tatoveringer, der so far består af to citater, dette om familien og det andet er et minde om en tid jeg aldrig får igen samt nogle personer jeg altid kommer til at se igen.

Det er klart, at når jeg bliver 50, så ser den ikke ud som den gør i dag. Men jeg passer og plejer den. Lige nu smører og smører jeg den ind i creme og passer på solen, og når den er helet får den solcreme på hele året rundt + en god creme hver aften  

Anmeld

7. juni 2011

LotteGabriella

Dinna88 skriver:

Jeg er til store tatoveringer, så var det ikke den, så var det bare en anden Den er lille i forhold til min anden, på venstre overarm, der er fyldt med skygger m.m. Så når folk ser den, så siger de, at de godt lide, at den er så... Hvad man man sige... Simpel og lille 

ja der kan man bare se, dem jeg har er mere diskrete, men dog ikke bitte små eller mega store

det er jo hvad man selv er til, der er det vigtigste

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

LotteGabriella skriver:

ja der kan man bare se, dem jeg har er mere diskrete, men dog ikke bitte små eller mega store

det er jo hvad man selv er til, der er det vigtigste

Så passer de nok godt til dig For ja - vi er jo nemlig helt forskellige! 

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=186910311319700&set=a.186910217986376.48087.154438921233506&type=1&theater her er min på armen. Den er ikke ligefrem lille 

Anmeld

7. juni 2011

LotteGabriella

Dinna88 skriver:

Så passer de nok godt til dig For ja - vi er jo nemlig helt forskellige! 

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=186910311319700&set=a.186910217986376.48087.154438921233506&type=1&theater her er min på armen. Den er ikke ligefrem lille 

jeg synes, at den er rigtig flot og teksten er også kanon - også selvom den er stor efter min smag

Anmeld

7. juni 2011

Bshizzle

Jeg syntes det er en rigtig flot tattoo du har fået lavet dig..

Jeg ELSKER tattoos.. og ved osse hvad mine spare-penge går på når jeg har født og fået tegnet færdigt på mine ideer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.