Seee min nye tatovering!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Aprilmor11

Dinna88 skriver:

Finally!!! Og jeg var lige ved IKKE at få den, fordi den blev dyrere end jeg havde regnet med. Men den blev jo så også stor. 1000 spir måtte jeg af med. 

Den er lavet på hjallerup marked - og ja, det var et mareridt at gå rundt med den pakket ind. Min søster og jeg, der jo også blev tatoveret, gik og hældte vand på papiret. Nå, men billeder? MEGET ringe kvalitet, de er taget med mit P&S kamera, der er ved at gå på pension. 

Der står: "La familia es una de las obras maestras de la naturaleza" --> Familien er et af naturens mesterværker. 

(Lotte, vis din også!!)

Og ja.... DET GJORDE ONDT! Jeg vil hellere brække armen end at få den tegnet op.

Hvor er den flot. Tusind tak fordi at du vil dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

MorDk

Rigtig fin og unik tuz 

Jeg har selv en på venstre underarm som også er nede ved håndledet. Blå rose, en hængelås, nøgle og en lille sød butte svale samt hjerter... og den er ikke færdig. Den er også stor men jeg er ligeglad hvad andre sys. Det er mig den har en betydning for! Og den er en del af mig også når jeg er 50 år!

Anmeld

25. juli 2012

Dinna88

Aprilmor11 skriver:

Hvor er den flot. Tusind tak fordi at du vil dele

Mange tak

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

Den er super fin... og et rigtig godt citat.

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

Anmeld

28. juli 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Rigtig fin og unik tuz 

Jeg har selv en på venstre underarm som også er nede ved håndledet. Blå rose, en hængelås, nøgle og en lille sød butte svale samt hjerter... og den er ikke færdig. Den er også stor men jeg er ligeglad hvad andre sys. Det er mig den har en betydning for! Og den er en del af mig også når jeg er 50 år!

Tak!
Uh, den lyder super fin. Vi skal også bare være ligeglade med hvad anddre synes. Kommentarer om at man ikke kan finde arbejde og at den er grim når man bliver 50 ryger ind ad det ene øre, og ud ad det andet  

Anmeld

28. juli 2012

Dinna88

Frk.S skriver:

Tusinde tak!

Anmeld

5. januar 2013

Doffie

Barbamama skriver:

Okay.... Hmmm det har jeg bare aldrig hørt om før. De skal da lave det ordenligt første gang!

Ja, der er jeg helt enig.

Men man høre tit om at på markeder osv der er det ikke ordentligt  1000 kr er også MEGET billigt, men det er nok fordi det er på et markede 

Men flot er den 

Anmeld

5. januar 2013

Dinna88

Doffie skriver:

Men man høre tit om at på markeder osv der er det ikke ordentligt  1000 kr er også MEGET billigt, men det er nok fordi det er på et markede 

Men flot er den 

Kunne du ikke lige læse tråden, inden du svarede? Den er trods alt NEGET gammel, og lang

men tak.

Anmeld

5. januar 2013

Dinna88

Doffie skriver:

Men flot er den 

Og hey - den ER lavet ordentligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.