Hvad er din mening om..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Dinna88

SussieThyssen skriver:

Jeg er modstander af at ændre på sit ydre for forfængelighedens skyld.

Men hvis det skyldes at man er så vansiret eller der er fysiske årsager, er det naturligvis noget helt andet.
Mener ikke det er nødvendigt at få foretaget brystforstørrelser, fedtsugninger eller andet bare fordi....
Så med fare for at blive upopulær, så mener jeg at man må leve som man er og lære at acceptere sig selv som man er, med alle de små og større fejl som man nu engang er udstyret med.
Men igen...jeg mener bestemt, at hvis man fx har brug for en brystreduktion fordi for store bryster giver gener eller man er vansiret på en eller anden måde, har haft et kæmpe vægttab med en masse løs hud i overskud og den slags...så synes jeg det er ok.

Kærligst
Sussie

Hvad så hvis det ikke er fysisk man er vansiret men "psykisk"?  Og det er så slemt, at ens liv drejer sig om det, man er isoleret, deprimeret, har ingen omgangskreds, kan intet, har ikke et liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Faith

Eva. skriver:

Taler vi skønhedsoperationer eller plastik kirurgi.?..for mig er der forskel på de to...men ja, jeg har været under kniven flere gange og fået rettet på noget der var ødelagt på min krop.

Jeg har ingen fordomme men jeg undres når smukke unge kvinder fylder overdrevet meget i brysterne og får dem til at se helt unaturlige ud...men det er jo helt og aldeles op til den enkelte om de ønsker at ændre noget ved deres krop og det at muligheden er der, det er da fantastisk.

Jeg har mødt forståelse...især når jeg viser før og efter billeder...jeg fik en krop jeg kun havde turde drømme om, en krop 36 år gammel som jeg ikke engang havde da jeg var 20 år..

Har du ikke nogle før og efter billeder du vil vise frem???

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Har du ikke nogle før og efter billeder du vil vise frem???

Jo...men ved ikke om det er bedre at sende dem pr mail.. nok ikek smart med bare bryster her..

Anmeld

8. juni 2011

Faith

wamse skriver:

Jamen jeg har ikke en generel holdning til noget som helst, men tager stilling til det individuelt 

Fx synes jeg at Anni Fønsby skulle have stoppet den leg lidt før, for det ser så slemt ud nu, men det er jo så hendes eget valg. Jeg havde heller ikke selv nogensinde ønsket at se ud som Mikkel Keslers søster Linse, men hun må jo synes, at det er pænt.

Men havde jeg råd, så var der sgu også et par områder, jeg ville få tunet lidt op

Lige mine ord!

Anmeld

8. juni 2011

Mi

Aner simpelthen næsten ikke hvad jeg skal mene. Jeg kan da godt forstå at man får løftet sine øjenlåg hvis man er generet af at de er "tunge". Ligesom jeg godt forstå at man får lavet en brystreduktion eller fjernet hud, hvis man har tabt sig meget. Men jeg forstår ikke at unge piger får kunstige bryster, fordi de ikke lige ligner deres skønhedsidoler (som desuden også har falske bryster). Eller at modne kvinder får botox sprøjtet ind alle mulige steder for ikke at ligne en kvinde med den alder de nu engang har.

Jeg kunne da godt tænke mig at være født med større bryster, men jeg er jo som jeg er. Og jeg vil helt sikkert ikke få det bedre på nogen måder ved at have større bryster. Desuden ville jeg have meget svær ved at overbevise mine tre piger om, at de skal være tilfredse med den krop de nu engang har fået, når de når teenageårene, hvis jeg selv havde fx falske bryster.

Anmeld

8. juni 2011

Faith

Eva. skriver:

Jo...men ved ikke om det er bedre at sende dem pr mail.. nok ikek smart med bare bryster her..

Ikke for at lyde pervers... Men ville virkelig gerne se hvordan du så ud før. Kan jo se på dit profilbillede at du ser super godt ud i dag, men hvordan så du ud før i tiden (ikke at man ikke kan være lækker selvom man er overvægtig!)

Anmeld

8. juni 2011

Faith

Det er fuldstændig op til den enkelte, det gider jeg ikke gøre mig til dommer over. Overvejer selv et brystløft en gang. Mest fordi de kaldte mig strygebrættet i folkeskolen... ja det siger vel det hele.

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Ikke for at lyde pervers... Men ville virkelig gerne se hvordan du så ud før. Kan jo se på dit profilbillede at du ser super godt ud i dag, men hvordan så du ud før i tiden (ikke at man ikke kan være lækker selvom man er overvægtig!)

De her to billeder er fra mine velmagtsdage...1998 og 2003...

og så ellers min mave og yderlår som de så ud..ved sgu ikke om jeg må smide bare bryster ind...så det gør jeg ikke lige.. men her er i hvert fald en del fra før og efter...så kan jeg måske få Henrik til at slette dem senere..

Anmeld

8. juni 2011

twinny

det kommer helt sikkert an på hvilken grad det er...

Hvis det stadigvæk ser naturligt ud, så fint...

Men hvis vi snakker Heidi fra The hills og lignende, så er det bare  Det bliver alt for kunstigt...

Anmeld

8. juni 2011

Faith

Eva. skriver:

De her to billeder er fra mine velmagtsdage...1998 og 2003...

og så ellers min mave og yderlår som de så ud..ved sgu ikke om jeg må smide bare bryster ind...så det gør jeg ikke lige.. men her er i hvert fald en del fra før og efter...så kan jeg måske få Henrik til at slette dem senere..

Er du da fuldstændig tosset mand!!!! Hold kæft en forskel, det er da helt vildt. Du er virkelig lækker (ikke så tit jeg siger det til en pige). Er vildt imponeret.

Tak fordi du ville dele billederne med mig (og resten af baby.dk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.