Meget svag test- gyldig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Og du er halvejs Tillykke med det. Er det dit første?

de der test er faktisk dårligere end de valmed test fra netto (: så tror at hvis du køber sådan en, vil den være endnu mere tydelig  

Jep det er min første <3 så skønt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

Jeg tillod mig lige at lave dit billede om til negativ, da dette kan være en meget god ledetråd til at kunne se om testen er positiv...

Jeg vil sige at det er meget meget svagt at den er det og måske lidt ønsketænkning, men om et par dage vil den da helt sikkert vise det, hvis du er graviid....

Smart- den er meget utydlig ja, men den er der Så vi må se. Jeg skal jo også først have menses tidligst i morgen. Den er endnu mere utydlig på billede end IRL Men den er meget svag

Anmeld

31. maj 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

Smart- den er meget utydlig ja, men den er der Så vi må se. Jeg skal jo også først have menses tidligst i morgen. Den er endnu mere utydlig på billede end IRL Men den er meget svag

Jamen så vil jeg da tillade mig at sende dig et forsigtigt Tillykke med på vejen...  for mere positiv test næste gang du tager en..

Held og lykke.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

Jamen så vil jeg da tillade mig at sende dig et forsigtigt Tillykke med på vejen...  for mere positiv test næste gang du tager en..

Held og lykke.

Tak for det

Anmeld

31. maj 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Jeg er så boblende lyklig og alligevel, så bange for at det er ingenting...

Har i går og i dag testet for graviditet, men resultatet en MEGET svag streg - men den er der. Jeg har forventelig menustration i morgen.

Hører gerne erfaringer, har i prøvet ligeså og blev det så til noget eller kom menustrationen

Jeg kan altså godt se den er positiv .. 
Et forsigtig tillykke herfra.. og håber at høre mere ..

Mvh Maja 

Anmeld

1. juni 2011

Lotus86

Jeg kan altså sagtens se en nr. 2 streg, og min den første test jeg tog, var endnu mere svag end din, men den var jo så altså god nok

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Her er et par link der forklare meget godt. 

Men husk, det betyder ikke at din test ikke er en der bliver ved med at være der. Det var blot lige for at forklare. Det sker for ca. 50% af alle mulige graviditeter. Kvinder opdager det ofte ved at teste før tid. Og det er helt normalt at mange oplever det. De som ikke tester før tid opdager det jo så sjældent. 

http://babyinfo.dk/biokemisk-graviditet.50.ahtml

http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

Har igen i dag kunnet få en meget svag streg (en lille bitte smule tydligere end i går) Kan regne mig frem til at jeg er ca. 4+1.

Biokemisk graviditet er det ikke indenfor de første 3 uger eller hvordan skal det forståes

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg kan altså sagtens se en nr. 2 streg, og min den første test jeg tog, var endnu mere svag end din, men den var jo så altså god nok

Wuhuuuu- hvor langt var du henne, da du testede svagt positivt.

I dag har jeg jo RIGTIG efterrationaliseret og har tænkt tilbage på de sidste 14 dage med en forfærdentlig hovedpine og ømhed bag på lænden (svagt) hvilket jeg aldrig plejer at have. Har faktisk studset over hvad jeg har lavet, siden jeg havde ondt i lænden

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Har igen i dag kunnet få en meget svag streg (en lille bitte smule tydligere end i går) Kan regne mig frem til at jeg er ca. 4+1.

Biokemisk graviditet er det ikke indenfor de første 3 uger eller hvordan skal det forståes

Ej hvor fantastisk. Det er helt normalt at den ikke er meget tydeligere i dag. Der går gerne et par dage før de bliver meget tydeligere.

Ja en biokemisk er inde for de første 3 uger, og derefter er det en SA 

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej hvor fantastisk. Det er helt normalt at den ikke er meget tydeligere i dag. Der går gerne et par dage før de bliver meget tydeligere.

Ja en biokemisk er inde for de første 3 uger, og derefter er det en SA 

Tak for svar- spændende er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.