Meget svag test- gyldig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.599 visninger
66 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er så boblende lyklig og alligevel, så bange for at det er ingenting...

Har i går og i dag testet for graviditet, men resultatet en MEGET svag streg - men den er der. Jeg har forventelig menustration i morgen.

Hører gerne erfaringer, har i prøvet ligeså og blev det så til noget eller kom menustrationen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

o1Mutte

Anonym skriver:

Har i går og i dag testet for graviditet, men resultatet en MEGET svag streg - men den er der. Jeg har forventelig menustration i morgen.

Hører gerne erfaringer, har i prøvet ligeså og blev det så til noget eller kom menustrationen

Billede ??

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Billede ??

Jeg tror sørme ikke den kan ses op billede, men skal da lige give det et forsøg

Anmeld

31. maj 2011

komodo

jahh billede, om ikke andet så for jeg bare elsker billeder af teste

Anmeld

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Vil meget gerne se et billede .

Vil da mene du er gravid når du får to streger.

Kommer mens er det måske en biokemisk graviditet. 

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvilket mærke er testen? Jeg ved der er flere herinde der har fået en svag positiv streg på Valmed teste, som så var falske. Men ellers synes jeg sagtens du kan regne med den Ellers vent et par dage og test igen 

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Billede ??

Har lige forsøgt at tage billede af det, det er så godt som umuligt at se på billedet. Dvs. omend meget utydelig i virkeligheden, så nærmest ikke eksisterende på billede. Men prøver lige at se om jeg kan finde ud af at få det fra tlf. herind.

mem nu er det sagt, det er IKKE til at se på billede, så hagl mig ikke ned som useriøs

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Hvilket mærke er testen? Jeg ved der er flere herinde der har fået en svag positiv streg på Valmed teste, som så var falske. Men ellers synes jeg sagtens du kan regne med den Ellers vent et par dage og test igen 

Ved faktisk ikke hvad mærke det er, det er bare sådan nogle strips, som skal stoppes ned i et glas urin

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vil meget gerne se et billede .

Vil da mene du er gravid når du får to streger.

Kommer mens er det måske en biokemisk graviditet. 

Biokemisk graviditet? Kan du forklare det?

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ved faktisk ikke hvad mærke det er, det er bare sådan nogle strips, som skal stoppes ned i et glas urin

Well, tag en test mere om et par dage med morgenurin, så er i hvert fald dækket ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.