Meget svag test- gyldig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

bobbles

Anonym skriver:

Jeg er så boblende lyklig og alligevel, så bange for at det er ingenting...

Har i går og i dag testet for graviditet, men resultatet en MEGET svag streg - men den er der. Jeg har forventelig menustration i morgen.

Hører gerne erfaringer, har i prøvet ligeså og blev det så til noget eller kom menustrationen

ja kan du ikke ligge et billede ind af testen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Well, tag en test mere om et par dage med morgenurin, så er i hvert fald dækket ind

Ja, I know, men er jo bare ved at sprænge af nysgerrighed. Med stor fare for at blive skuffet. Har også menses smerter, men det mindes jeg også at jeg havde ved den første. Der kunne jeg også teste positiv tidligt......

Kunne godt tænke mig at hører om nogen gar testet svagt posistivt, som ikke blev til noget?

Anmeld

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Biokemisk graviditet? Kan du forklare det?

Her er et par link der forklare meget godt. 

Men husk, det betyder ikke at din test ikke er en der bliver ved med at være der. Det var blot lige for at forklare. Det sker for ca. 50% af alle mulige graviditeter. Kvinder opdager det ofte ved at teste før tid. Og det er helt normalt at mange oplever det. De som ikke tester før tid opdager det jo så sjældent. 

http://babyinfo.dk/biokemisk-graviditet.50.ahtml

http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, I know, men er jo bare ved at sprænge af nysgerrighed. Med stor fare for at blive skuffet. Har også menses smerter, men det mindes jeg også at jeg havde ved den første. Der kunne jeg også teste positiv tidligt......

Kunne godt tænke mig at hører om nogen gar testet svagt posistivt, som ikke blev til noget?

Jeg havde også mega mange mens-smerter op til jeg testede positiv, så det kan sagtens ske, at det er ligamentsmerter ja

Anmeld

31. maj 2011

twinboys

for to streger

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Kommer her, men jeg synes ikke selv jeg kan se det på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

bobbles

Anonym skriver:

du får lige et billede af min test jeg tog dengang ser din nogenlunde sådan ud??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg kan godt se det!! Synes den ser positiv ud. Kom den inden for tiden?? Er ret sikker på du kan fremskaffe en flot tydelig test om et par dage. 

Anmeld

31. maj 2011

bobbles

Anonym skriver:

jeg kan se en meget utydelig streg men det kunne ligne den var der, prøv at tag en test imorgen tidlig, så burde den være mere klar hvis du er gravid

Anmeld

31. maj 2011

lilledittemor

Jeg fik også ret svage streger - men tog så en Clear Blue Digital Test, den gav rigtig svar på to min.. Der står nemlig på den "gravid" eller "ikke gravid", så er man ikke i tvivl krydser fingre for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.