Meget svag test- gyldig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Anonym trådstarter

hej allesammen.....

læser med stor interesse denne tråd.

Igår torsdag testede jeg nemlig positiv med en svag streg, men ikke i tvivl om at den var der. Regner mig frem til at jeg er 4+4. Torsdag aften får jeg så brunt udflød og det er fortsat idag fredag.

Jeg køber en ny slags test i matas og den tester total negativ :

( nu er jeg totalt i vilrede og er forvirret for så vidt jeg ved kan en test da ikke teste falsk positiv vel????

nogen der kan hjælpe?

Har prøvet at vedhæfte et billede af testen.....

Men hvorfor er den så total negativ idag?

Har du læst hele denne tråd? Måske kan det have været en biokemisk gravditet? Ellers har jeg ikke noget bud på det. Har du pøvet at teste flere gange og blev de også negative? Krydser fingrer for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

th

Anonym skriver:

Hvor spændende. Jeg har nu fået købt flere test og taaaaaaaa daaaa:

den er da flot positiv..... tillykke

Anmeld

3. juni 2011

DenHeldige

chriss skriver:

hej allesammen.....

læser med stor interesse denne tråd.

Igår torsdag testede jeg nemlig positiv med en svag streg, men ikke i tvivl om at den var der. Regner mig frem til at jeg er 4+4. Torsdag aften får jeg så brunt udflød og det er fortsat idag fredag.

Jeg køber en ny slags test i matas og den tester total negativ :

( nu er jeg totalt i vilrede og er forvirret for så vidt jeg ved kan en test da ikke teste falsk positiv vel????

nogen der kan hjælpe?

Har prøvet at vedhæfte et billede af testen.....

Men hvorfor er den så total negativ idag?

Snak med din læge, han/hun er ret skrap til at finde ud af om du er gravid

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

den er da flot positiv..... tillykke

Tak for det, er bare så glad i låget

Anmeld

3. juni 2011

th

Anonym skriver:

Tak for det, er bare så glad i låget

Kan jeg godt forstå...

synes den ligner meget min test, og jeg er i uge 36 nu, så held og lykke med det.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

Kan jeg godt forstå...

synes den ligner meget min test, og jeg er i uge 36 nu, så held og lykke med det.

Tak for det, jeg har nu alligevel den i baghovedet med at man gerne vl over 12. ugem sådan havde jeg det med den første og har det på samme måde endnu, men kn mæke jeg "tør" tro lidt mere på det denne gang.

Uge 36, så er det jo snart slut for dig. Er det den første? Uha, det er bare det største Pøj pøj med fødslen, vde du hvad du venter?

Anmeld

3. juni 2011

th

Tak for det, jeg har nu alligevel den i baghovedet med at man gerne vl over 12. ugem sådan havde jeg det med den første og har det på samme måde endnu, men kn mæke jeg "tør" tro lidt mere på det denne gang.

Uge 36, så er det jo snart slut for dig. Er det den første? Uha, det er bare det største Pøj pøj med fødslen, vde du hvad du venter?

jeg var også nervøs de første stykke tid, vi kom til en scanning i uge 11, da jeg fik ondt, men babyen havde det godt.

Ja det er snart slut, glæder mig til at få ham i mine arme.

Vi skal have en lille dreng, han skal hedde Oscar. er sat til den 30 juni. Ja han er den første så det bliver stort.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

jeg var også nervøs de første stykke tid, vi kom til en scanning i uge 11, da jeg fik ondt, men babyen havde det godt.

Ja det er snart slut, glæder mig til at få ham i mine arme.

Vi skal have en lille dreng, han skal hedde Oscar. er sat til den 30 juni. Ja han er den første så det bliver stort.

30 juni er en fantastisk dag pøj pøj med det Og sødt navn

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvor spændende. Jeg har nu fået købt flere test og taaaaaaaa daaaa:

Jubii, tillykke Får vi lov at høre hvem du er på et tidspunkt?

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jubii, tillykke Får vi lov at høre hvem du er på et tidspunkt?

Tak for det. Det kan du tro, jeg skal nok afslører mig selv. Jeg skal dog lige lidt længere hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.