Meget svag test- gyldig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Her er et par link der forklare meget godt. 

Men husk, det betyder ikke at din test ikke er en der bliver ved med at være der. Det var blot lige for at forklare. Det sker for ca. 50% af alle mulige graviditeter. Kvinder opdager det ofte ved at teste før tid. Og det er helt normalt at mange oplever det. De som ikke tester før tid opdager det jo så sjældent. 

http://babyinfo.dk/biokemisk-graviditet.50.ahtml

http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

Så blev jeg så meget klogere. Tak for det. Det er jo rart at kende alle muligheder og årsager til en tidlig positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg er så boblende lyklig og alligevel, så bange for at det er ingenting...

Har i går og i dag testet for graviditet, men resultatet en MEGET svag streg - men den er der. Jeg har forventelig menustration i morgen.

Hører gerne erfaringer, har i prøvet ligeså og blev det så til noget eller kom menustrationen

Jeg testede en uge før tid 3+4 og der var også en meget svag streg... 

Har du evt et billede, så vi kan være med til se streg nr. 2? 

Anmeld

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Så blev jeg så meget klogere. Tak for det. Det er jo rart at kende alle muligheder og årsager til en tidlig positiv test

Så lidt.  Man bliver så klog over tid i denne her "prøver at blive gravid, er gravid, har børn verden" 

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Tror jeg vil ud og købe nogle flere teste og så tage den hen over de næste par dage - er jo mega nysgerrig. Har lige brugt den sidste (dvs. nr 3 over halvandet døgn) også MEGET svag to streger.

Dejligt at hører at I andre har haft gode oplevelser med tidlig teste. Jeg må væbne mig med tålmodighed og håber at mine menustrations smerter ikke tyder på en kommende blødning

Anmeld

31. maj 2011

Mauser.

Den ligner præcis min da jeg var gået tre dage over tid .. så for mig ser den altså positiv ud (;

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Den ligner præcis min da jeg var gået tre dage over tid .. så for mig ser den altså positiv ud (;

Uha hvor jeg håber, håber, håber, håber

Anmeld

31. maj 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Uha hvor jeg håber, håber, håber, håber

Hvis den kom inde for tiden, altså de der minutter .. er der 5 ca ?? så er den god nok, syntes ikke at du skal tvivle  lige et billede hvor jeg var gået 3 dage over tid, se også hvor svag den er, men alligevel god nok. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Hvis den kom inde for tiden, altså de der minutter .. er der 5 ca ?? så er den god nok, syntes ikke at du skal tvivle  lige et billede hvor jeg var gået 3 dage over tid, se også hvor svag den er, men alligevel god nok. 

Tusind tak. Den kom helt sikker indenfor tiden. Så er det bare om det er en biokemisk graviditet. Je mener også mine test ikke er de allerbedste i verden, så vil have købt nogle af de lidt dyrer. Tør ikke helt glæde mig for meget, frygter at blive skuffet, men kan bare mærke det hele bobler i mig

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Og du er halvejs Tillykke med det. Er det dit første?

Anmeld

31. maj 2011

Englebassen82

Jeg tillod mig lige at lave dit billede om til negativ, da dette kan være en meget god ledetråd til at kunne se om testen er positiv...

Jeg vil sige at det er meget meget svagt at den er det og måske lidt ønsketænkning, men om et par dage vil den da helt sikkert vise det, hvis du er graviid....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.