ein bischen bestikkelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

det er da lidt marathonagtigt i min optik 

jeg er begyndt at løbe med kirle herinde fra og det er rigtig hyggeligt så det bliver gjort! vi bevæger os stille og roligt op mod de 5 km

jeg blir da også lidt småstolt hvis jeg overlever det "marathon-løb" haha.

Super at I får løbet sammen. Måske det hjælper at ha en makker - det ligger nok et lille pres på en....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

lion

Milka skriver:

hej piger

håber jeg kan bestikke jer med lidt bøttebilleder, hvis i så ser gennem fingrene med min lidt manglende deltagelse herinde lige for tiden 

billederne er fra her til aften. det første er dog fra sidste weekend hvor luca faldt i søvn på sofaen midt om formiddagen og lige foran øjnene på mig

Hvor er det dejligt at hører lidt fra dig og se alle de skønne billeder af bøtterne.

Du tager bare så gode billeder.

Hvor lyder det bare godt at du har det bedre og føler dig lidt mere lykkelig.

Teletubies ser Cassandra også lidt, men hun er mere til

Phineas and Ferb.

Mickey Mouse clubhus.

Venskabsbyen

Små einsteins.

Hvilken drømmehaven har du? Cassandra fandt drømmehaven i vores tv på en arabisk tvkanal, men da vi købte en dvd med drømmehaven var hun ligeglad og er det stadigvæk.

Anmeld

29. maj 2011

Milka

Vinker skriver:

jeg blir da også lidt småstolt hvis jeg overlever det "marathon-løb" haha.

Super at I får løbet sammen. Måske det hjælper at ha en makker - det ligger nok et lille pres på en....

det er bare en helt anden oplevelse at løbe sammen med en anden, man når næsten ikke at tænke at det rent faktisk er lidt anstrengende, det man er igang med 

og så er kirle jo både klog og morsom at høre på mens man løber, så det er virkelig en fornøjelse

Anmeld

29. maj 2011

Milka

lion skriver:

Hvor er det dejligt at hører lidt fra dig og se alle de skønne billeder af bøtterne.

Du tager bare så gode billeder.

Hvor lyder det bare godt at du har det bedre og føler dig lidt mere lykkelig.

Teletubies ser Cassandra også lidt, men hun er mere til

Phineas and Ferb.

Mickey Mouse clubhus.

Venskabsbyen

Små einsteins.

Hvilken drømmehaven har du? Cassandra fandt drømmehaven i vores tv på en arabisk tvkanal, men da vi købte en dvd med drømmehaven var hun ligeglad og er det stadigvæk.

tak helene 

phineas and ferb har jeg aldrig hørt om ...  hvad med askepot, har cassandra set den? den overvejer jeg at købe.

vores drømmehaven hedder igglepiggle og upsy daisy leder efter hinanden. den er sjov, synes pigerne

Anmeld

29. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

det er bare en helt anden oplevelse at løbe sammen med en anden, man når næsten ikke at tænke at det rent faktisk er lidt anstrengende, det man er igang med 

og så er kirle jo både klog og morsom at høre på mens man løber, så det er virkelig en fornøjelse

Anmeld

29. maj 2011

sarahb

Mere end tilgivet, kom endelig med noget mere bestikkelse...

Anmeld

29. maj 2011

lion

Milka skriver:

tak helene 

phineas and ferb har jeg aldrig hørt om ...  hvad med askepot, har cassandra set den? den overvejer jeg at købe.

vores drømmehaven hedder igglepiggle og upsy daisy leder efter hinanden. den er sjov, synes pigerne

Phineas and Ferb er en serie på Disney kanalen.

Vi har ikke set askepot endnu, men Bambi og Prinsessen og frøen faldt i god jord hos hende, så det gør askepot nok også.

Jeg ville købe den, jeg vil så gerne ha alle disneys klassikere.

Jeg tænkte på om du ville ha vores drømmehaven?

Anmeld

29. maj 2011

Milka

lion skriver:

Phineas and Ferb er en serie på Disney kanalen.

Vi har ikke set askepot endnu, men Bambi og Prinsessen og frøen faldt i god jord hos hende, så det gør askepot nok også.

Jeg ville købe den, jeg vil så gerne ha alle disneys klassikere.

Jeg tænkte på om du ville ha vores drømmehaven?

det vil vi da meget gerne! 

Anmeld

29. maj 2011

msax

Med den slags bestikkelse og yderligere info om at du har det godt - så er dy længe tilgivet...

Jeg er specielt glad for at du har det godt...

SMIL fra Mette

Anmeld

29. maj 2011

Milka

msax skriver:

Med den slags bestikkelse og yderligere info om at du har det godt - så er dy længe tilgivet...

Jeg er specielt glad for at du har det godt...

SMIL fra Mette

tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.