ein bischen bestikkelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Lilac

Vingummien skriver:

Haha ja togene skulle have hver sin stemme

ja, det skulle de nemlig.... det ville fungere lidt bedre - i hvert fald for mig, for så kunne speakeren holde sin k*** 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Vingummien

Lilac skriver:

ja, det skulle de nemlig.... det ville fungere lidt bedre - i hvert fald for mig, for så kunne speakeren holde sin k*** 

Hehe Ja

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

åh nej  hvorfor fryser i?

Fordi det er midt om natten, vi har ikke noget tøj på og der er køligt i ungernes værelser...

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Lilac skriver:

jeg har haft sidste afsluttende samtale, men tror jeg har været afsted en 17-18 gange... jeg fik jo de 12 første fra sygesikringen og så sendte hun besked afsted efter 12 mere (det kan man åbenbart)... så jeg har nogle tilbage til "den gode pris", som jeg kan beholde bare jeg kommer igen senest et år efter den sidste samtale... og det kan jo sagtens være der dukker noget op, så det er jo super fint...

men det har virkelig gjort en verden til forskel for mig, og føler mig bare så befriet på en eller anden måde.... Fantastisk altså...

befriet, ja, samme her  

og så har det også spontant påvirket områder af mit liv som jeg ikke selv troede kunne være anderledes. helbredelsen griber om sig 

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Skouboe skriver:

Fordi det er midt om natten, vi har ikke noget tøj på og der er køligt i ungernes værelser...

på den måde. dejligt hvis alle bare kunne sove godt og varmt og trygt i mors og fars seng, det er bare ikke alle der kan finde ud af det!

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

Milka skriver:

befriet, ja, samme her  

og så har det også spontant påvirket områder af mit liv som jeg ikke selv troede kunne være anderledes. helbredelsen griber om sig 

det er jo bare totalt bonus-gevinst så 

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Milka skriver:

på den måde. dejligt hvis alle bare kunne sove godt og varmt og trygt i mors og fars seng, det er bare ikke alle der kan finde ud af det!

Ja der er plads nok til dem, men så snart de rammer mors og fars seng skal der leges, så det er ikke så tit de kommer ind til os, hvis ikke de er for syge til at lege...

Anmeld

29. maj 2011

Bondepigen

ja det har du sagt før -- jeg kan stadig ikke se det!

Nej det er nok nemmere for andre at se.. I forhold til da de var små, så ligner de godt nok mere og mere hinanden, men måske er det sådan med mange søskende... F.eks. har jeg to niecer, der er et år imellem dem, de lignede overhovedet ikke hinanden før de blev omk. tre år, så begyndte folk at tro, de var tvillinger...

Anmeld

29. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

tak smukke  hvornår skal du løbe marathon?

Marathon? Det er da vidst lidt af en overdrivelse hihi. Jeg ska til løb på næste søndag. Skulle jo egentlig ha løbet den lange rute på 9,2km men da jeg er totalt ude af form og lidt af en kylling har jeg snydt på ned på den korte rute på 4,8km. Puha lige nu føler jeg bare det er noget der skal overståes!

Hva med dig - får du løbet noget eller er du gået i stå ligesom mig??

Anmeld

29. maj 2011

Milka

Vinker skriver:

Marathon? Det er da vidst lidt af en overdrivelse hihi. Jeg ska til løb på næste søndag. Skulle jo egentlig ha løbet den lange rute på 9,2km men da jeg er totalt ude af form og lidt af en kylling har jeg snydt på ned på den korte rute på 4,8km. Puha lige nu føler jeg bare det er noget der skal overståes!

Hva med dig - får du løbet noget eller er du gået i stå ligesom mig??

det er da lidt marathonagtigt i min optik 

jeg er begyndt at løbe med kirle herinde fra og det er rigtig hyggeligt så det bliver gjort! vi bevæger os stille og roligt op mod de 5 km

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.