ein bischen bestikkelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Milka

Lilac skriver:

Hvor er det bare godt, at du er havnet hos én dygtig én! Det er bare skønt at høre, at du mærker en forandring! jeg har det på samme måde... efter mit forløb hos psykologen kan jeg tydeligt mærke jeg er blevet en helt anden.... det er altså fantastisk!

hvor mange gange var du hos psykologen, eller går du stadig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Vingummien

Milka skriver:

pingu har jeg overvejet at købe

når vi kommer hjem fra vs ser vi altid timmy tid kl. 16. den går også rent ind hos dem 

askepot? er det bare en dvd med disney versionen eller?

drømmehaven kan pigerne også lide

Emil er helt vild med en eller anden underlig tegnefilm eller hva dman kalder den. Mener den hedder cowboy og hest, den er virkelig underlig, men Emil går helt i stå hver gang det kommer

Ja det er askepot på dvd, og det er den 1 der hvor hun får den fine kjole, Emil går meget op i at hun bliver en prinsesse

Emil syntes også Shaun The Sheep er sjovt

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Vingummien skriver:

Emil er helt vild med en eller anden underlig tegnefilm eller hva dman kalder den. Mener den hedder cowboy og hest, den er virkelig underlig, men Emil går helt i stå hver gang det kommer

Ja det er askepot på dvd, og det er den 1 der hvor hun får den fine kjole, Emil går meget op i at hun bliver en prinsesse

Emil syntes også Shaun The Sheep er sjovt

den er også virkelig mærkelig! jeg går selv i stå hver gang den kommer 

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

Milka skriver:

hvor mange gange var du hos psykologen, eller går du stadig?

jeg har haft sidste afsluttende samtale, men tror jeg har været afsted en 17-18 gange... jeg fik jo de 12 første fra sygesikringen og så sendte hun besked afsted efter 12 mere (det kan man åbenbart)... så jeg har nogle tilbage til "den gode pris", som jeg kan beholde bare jeg kommer igen senest et år efter den sidste samtale... og det kan jo sagtens være der dukker noget op, så det er jo super fint...

men det har virkelig gjort en verden til forskel for mig, og føler mig bare så befriet på en eller anden måde.... Fantastisk altså...

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

Vingummien skriver:

Pingu er et stort hit her det går ham meget op, så sidder han og fortælle rhvad de laver, og nu børster pingu tænder osv

Så er der toget Thomas og garfield

Han er også til en gang askepot engang imellem Og selvf McQuien(staves)

åååh, ja, pingu er også bare et kæmpe hit her! Og så er thomas tog også helt fantastisk, synes knægten - og moderen synes bare ham der indtaler har den mest irriterende stemme i hele verden (kan selvfølgelig ikke huske hvad han hedder lige nu).

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

Milka skriver:

pingu har jeg overvejet at købe

når vi kommer hjem fra vs ser vi altid timmy tid kl. 16. den går også rent ind hos dem 

askepot? er det bare en dvd med disney versionen eller?

drømmehaven kan pigerne også lide

jaaaaa, timmy er bare så sød!!

Anmeld

28. maj 2011

Vingummien

Lilac skriver:

åååh, ja, pingu er også bare et kæmpe hit her! Og så er thomas tog også helt fantastisk, synes knægten - og moderen synes bare ham der indtaler har den mest irriterende stemme i hele verden (kan selvfølgelig ikke huske hvad han hedder lige nu).

Hehe ja han kan gdt være træls til tider

Anmeld

28. maj 2011

Vingummien

Milka skriver:

den er også virkelig mærkelig! jeg går selv i stå hver gang den kommer 

Haha jamen det gør jeg også, stener jeg med EMil, men tror ikke vi tænker de samme tanker om den :p Og Emil bliver hver gang den er færdig

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

Vingummien skriver:

Hehe ja han kan gdt være træls til tider

han går virkelig ind og prikker til et eller andet ømt punkt i min hjerne - virkelig irriterende! Stakkels mand, han er født med sådan en træls stemme 

Anmeld

28. maj 2011

Vingummien

Lilac skriver:

han går virkelig ind og prikker til et eller andet ømt punkt i min hjerne - virkelig irriterende! Stakkels mand, han er født med sådan en træls stemme 

Haha ja togene skulle have hver sin stemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.