ein bischen bestikkelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Vingummien

Milka skriver:

altså pigerne bliver mere og mere vilde med teletubbies, det er næsten det eneste de gider se. det er også bare perfekt til denne alder, med tal og farver og dans og små korte film og alt det der

Ja det er det, og selvom eg er meget imod at sige det så har det faktisk hjulpet på Emils sprog da de gentager sig så meget med de ord de siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

h_bernie

Hvor er de altså skønne de to unger!

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Vingummien skriver:

Ja det er det, og selvom eg er meget imod at sige det så har det faktisk hjulpet på Emils sprog da de gentager sig så meget med de ord de siger

hvad ser emil ellers?

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Milka skriver:

hvordan går nætterne hos jer for tiden?

De gik sådan lidt op og ned. Silja sov fantastisk, men Freja er ekstremt ked af det om natten i øjeblikket, så hende render vi efter rigtigt mange gange.. Og nu har Silja 3 tænder på vej igennem og har 39 i feber og er sur og ked og pylret... så i øjeblikket er der ingen af os der sover... Vi står og fryser på hvert vores børneværelse.

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Lilac skriver:

Hold op, nogle lækre billeder af nogle lækre tøser - alle tre 

Rynker? det lagde jeg nu ikke mærke til før du selv skrev det, og på den konto har jeg også fint på plus-siden vil jeg nok sige! Fatter ikke hvordan nogle mennesker bare kan ældres og nærmest have færre rynker end jeg har nu, de er nærmest piblet frem efter jeg blev mor, så det kan nok godt være det har noget med hinanden at gøre...

Totalt kreativt med de snore du har hængende fra døren, er det bare nogle du har købt også syet på et bånd du har sat op eller hvordan (hmm, kattene ville nok egentligt flå det i stykker hvis det var noget jeg satte op herhjemme)... Men godt ser det ud... og sikke fine kulørte lamper!

I øvrigt: hvor er det dejligt at høre at du har det så meget bedre!!! 

synes også rynkerne er kommet ret pludseligt, for mit vedkommende hænger det helt sikkert sammen med at blive mor. de kom i hvert fald hurtigt derefter! 

'snorene' er et gardin jeg købte. pigerne synes det er sjovt at spæne igennem det i topfart 

og tak, ja, jeg er ret glad for tiden det var det helt rigtige for mig at gå til psykolog og få ryddet op i følelseslivet. jeg er også havnet hos en dygtig en af slagsen!

Anmeld

28. maj 2011

Milka

h_bernie skriver:

Hvor er de altså skønne de to unger!

tak 

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Skouboe skriver:

De gik sådan lidt op og ned. Silja sov fantastisk, men Freja er ekstremt ked af det om natten i øjeblikket, så hende render vi efter rigtigt mange gange.. Og nu har Silja 3 tænder på vej igennem og har 39 i feber og er sur og ked og pylret... så i øjeblikket er der ingen af os der sover... Vi står og fryser på hvert vores børneværelse.

åh nej  hvorfor fryser i?

Anmeld

28. maj 2011

Vingummien

Milka skriver:

hvad ser emil ellers?

Pingu er et stort hit her det går ham meget op, så sidder han og fortælle rhvad de laver, og nu børster pingu tænder osv

Så er der toget Thomas og garfield

Han er også til en gang askepot engang imellem Og selvf McQuien(staves)

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

Milka skriver:

synes også rynkerne er kommet ret pludseligt, for mit vedkommende hænger det helt sikkert sammen med at blive mor. de kom i hvert fald hurtigt derefter! 

'snorene' er et gardin jeg købte. pigerne synes det er sjovt at spæne igennem det i topfart 

og tak, ja, jeg er ret glad for tiden det var det helt rigtige for mig at gå til psykolog og få ryddet op i følelseslivet. jeg er også havnet hos en dygtig en af slagsen!

Hvor er det bare godt, at du er havnet hos én dygtig én! Det er bare skønt at høre, at du mærker en forandring! jeg har det på samme måde... efter mit forløb hos psykologen kan jeg tydeligt mærke jeg er blevet en helt anden.... det er altså fantastisk!

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Vingummien skriver:

Pingu er et stort hit her det går ham meget op, så sidder han og fortælle rhvad de laver, og nu børster pingu tænder osv

Så er der toget Thomas og garfield

Han er også til en gang askepot engang imellem Og selvf McQuien(staves)

pingu har jeg overvejet at købe

når vi kommer hjem fra vs ser vi altid timmy tid kl. 16. den går også rent ind hos dem 

askepot? er det bare en dvd med disney versionen eller?

drømmehaven kan pigerne også lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.