ein bischen bestikkelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.212 visninger
74 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Milka

hej piger

håber jeg kan bestikke jer med lidt bøttebilleder, hvis i så ser gennem fingrene med min lidt manglende deltagelse herinde lige for tiden 

billederne er fra her til aften. det første er dog fra sidste weekend hvor luca faldt i søvn på sofaen midt om formiddagen og lige foran øjnene på mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Milka

se lige hvor mange rynker jeg har 

Anmeld

27. maj 2011

anna-jonas

De piger bliver da bare sååååå store, og kønne ( eller det har de jo altid været).

Du er en ualmindelig velholdt og flot Bøtte-mor................og kun med en smule rynker...........vent 10 år, så skal du bare se løjer.

Anmeld

27. maj 2011

Skouboe

Nåååårh....

Anmeld

27. maj 2011

<3

Når det er bøtterne så jaaahhh! Og kan sige at det er kameraet der snyder i morges havde du ingen rynker og lignende en skønjomfru som du elegant joggede derudaf

Anmeld

27. maj 2011

Milka

anna-jonas skriver:

De piger bliver da bare sååååå store, og kønne ( eller det har de jo altid været).

Du er en ualmindelig velholdt og flot Bøtte-mor................og kun med en smule rynker...........vent 10 år, så skal du bare se løjer.

du er så sød mette 

rynker er tegn på man er mor ... eller noget

Anmeld

27. maj 2011

Milka

Kirle skriver:

Når det er bøtterne så jaaahhh! Og kan sige at det er kameraet der snyder i morges havde du ingen rynker og lignende en skønjomfru som du elegant joggede derudaf

hahaha

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Åh hvor er det altså nogle skønne billeder... 

Anmeld

27. maj 2011

Barbamama

Du er tilgivet!!! De er jo bare så smukke dine piger!!!! Dem kan du sagtens forblænde os med! Og nu man har dig kan man jo lige høre hvordan det går i det lille hjem. Er du mere ovenpå efterhånden??

Anmeld

27. maj 2011

Laulund87

Det er en MEGET god bestikkelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.