ein bischen bestikkelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Milka

Skouboe skriver:

Nåååårh....

hvordan går nætterne hos jer for tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Milka

TbCp skriver:

De er SÅ søde!!!

tak!

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Det er vildt så meget de to ligner hinanden mere og mere, men det har jeg jo sagt før... Kønne er de i hvert fald, og det er osse sagt før, men det kan vist tåles at blive hørt igen og igen og igen.

ja det har du sagt før -- jeg kan stadig ikke se det!

Anmeld

28. maj 2011

AnneBJ

Milka skriver:

det må jeg sige ja til. det går godt, jeg passer min psykolog og har det bedre end jeg har haft længe. er faktisk nærmest lidt lykkelig 

Nærmest lykkelig er da en ganske okay følelse, ikk'?

Hvor er de altså søde de små bøtter! Glæder mig max til Felix når en alder hvor der "sker lidt"... Og hvor er det da genialt med den lille sengehest på tremmesengen, er det en købe-løsning?

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Pernilleh skriver:

Det kan du i hvert fald!Især når den smukke bøttemor også er med

Eeeelsker bøttebilleder(som jeg vist siger hver gang).

tak søde 

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Dejligt at se at E ikke er den eneste der ser teletubbies

Og dine piger så så dejlige som altid

altså pigerne bliver mere og mere vilde med teletubbies, det er næsten det eneste de gider se. det er også bare perfekt til denne alder, med tal og farver og dans og små korte film og alt det der

Anmeld

28. maj 2011

Milka

Vinker skriver:

Bestikkelse modtaget med kyshånd - Tak for de skønne billeder fra jeres hverdag. Elsker det første billede - simpelthen så kær. I det hele taget er det jo nogle smukke piger - Ja de ligner jo bare deres mooooaaaarrr

tak smukke  hvornår skal du løbe marathon?

Anmeld

28. maj 2011

Barbamama

Milka skriver:

det må jeg sige ja til. det går godt, jeg passer min psykolog og har det bedre end jeg har haft længe. er faktisk nærmest lidt lykkelig 

Ej hvor er det bare godt at høre!!!! Det betyder sgu noget at få luft for sine tanker!

Anmeld

28. maj 2011

Milka

AnneBJ skriver:

Nærmest lykkelig er da en ganske okay følelse, ikk'?

Hvor er de altså søde de små bøtter! Glæder mig max til Felix når en alder hvor der "sker lidt"... Og hvor er det da genialt med den lille sengehest på tremmesengen, er det en købe-løsning?

jo, helt sikkert en ganske okay følelse 

den lille sengehest er fra ikea. men lige nu har jeg vendt begge senge om så åbningen står ind mod væggen -- pigerne var nemlig begyndt at holde hop-ud-af-sengen-fest ved puttetid 

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

Hold op, nogle lækre billeder af nogle lækre tøser - alle tre 

Rynker? det lagde jeg nu ikke mærke til før du selv skrev det, og på den konto har jeg også fint på plus-siden vil jeg nok sige! Fatter ikke hvordan nogle mennesker bare kan ældres og nærmest have færre rynker end jeg har nu, de er nærmest piblet frem efter jeg blev mor, så det kan nok godt være det har noget med hinanden at gøre...

Totalt kreativt med de snore du har hængende fra døren, er det bare nogle du har købt også syet på et bånd du har sat op eller hvordan (hmm, kattene ville nok egentligt flå det i stykker hvis det var noget jeg satte op herhjemme)... Men godt ser det ud... og sikke fine kulørte lamper!

I øvrigt: hvor er det dejligt at høre at du har det så meget bedre!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.