Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

december-babyen

Jeg har tabt mig 7 kg og er 13+1 idag

Skal så lige siges at jeg lider af slem kvalme med opkastninger og har ikke spist rigtig mad i snart 9 uger. Kan kun spise nektariner, blommer, havrefras med lidt mælk og ellers franskbrød med skrabet smør. Drikker kun æblejuice og vand.

Glæder mig til jeg begynder at kunne spise rigtig mad igen men håber alligevel jeg kan holde kg på mellem +5-10 da jeg i forvejen er overvægtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

kirsten35

Hey

tog 20kg på de sad lige på maven - her 4 uger efter fødslen har jeg tabt de 15 igen - ingen sure miner fra jordemoderen for det var ok når det sad på maven.....

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

december-babyen skriver:

Jeg har tabt mig 7 kg og er 13+1 idag

Skal så lige siges at jeg lider af slem kvalme med opkastninger og har ikke spist rigtig mad i snart 9 uger. Kan kun spise nektariner, blommer, havrefras med lidt mælk og ellers franskbrød med skrabet smør. Drikker kun æblejuice og vand.

Glæder mig til jeg begynder at kunne spise rigtig mad igen men håber alligevel jeg kan holde kg på mellem +5-10 da jeg i forvejen er overvægtig

Åhh din stakkel, jeg føler med dig. Jeg havde de værste 3 mdr i mit liv fra jeg var i uge 7 til 17. Opkast hver dag og kvalme fra morgen til aften. Var på sygehuset hver uge og få drop med væske og fik akupunktur Men heldigvis fik det væk efter uge 17, er idag i uge 35 og døjer kun ganske lidt med kvalme efter jeg har børstet tænder

Hels og lykke og god bedring

Anmeld

19. juni 2011

december-babyen

Sara Maria skriver:

Åhh din stakkel, jeg føler med dig. Jeg havde de værste 3 mdr i mit liv fra jeg var i uge 7 til 17. Opkast hver dag og kvalme fra morgen til aften. Var på sygehuset hver uge og få drop med væske og fik akupunktur Men heldigvis fik det væk efter uge 17, er idag i uge 35 og døjer kun ganske lidt med kvalme efter jeg har børstet tænder

Hels og lykke og god bedring

Ja det er godt nok ikke særlig sjovt. Det værste er at jeg føler at mit liv står på standby...er pt sygemeldt og går bare herhjemme.

Kan dåligt bevæge mig udenfor en dør uden at blive ekstra dårlig og derfor tilbringer jeg det meste af dagen på sofaen foran computeren og tv'et..

Håber det snart går over..savner at kunne kramme og kysse min søn og kæreste uden at skulle brække mig over at de "lugter"

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

december-babyen skriver:

Ja det er godt nok ikke særlig sjovt. Det værste er at jeg føler at mit liv står på standby...er pt sygemeldt og går bare herhjemme.

Kan dåligt bevæge mig udenfor en dør uden at blive ekstra dårlig og derfor tilbringer jeg det meste af dagen på sofaen foran computeren og tv'et..

Håber det snart går over..savner at kunne kramme og kysse min søn og kæreste uden at skulle brække mig over at de "lugter"

Jepp har været der, jeg var også sygemeldt fra arbejdet, men kunne starte igen efter uge 17. Så der er håb forude

Anmeld

19. juni 2011

lukasmor

Sara Maria skriver:

Super flot at du var tilbage på din normale væg igen, bare efter kun to mdr. Hvad gjorde du for det?

mange tak kort svar må være at jeg spiste sundt

Anmeld

19. juni 2011

ano14316

Før graviditets vægt 93 kg ca. 14 januar

vægt ved 1. læge undersøgelse  88 kg  (uge 8)

vægt ved 1. jordmoderundersøgelse 88 kg 11/05 (uge 18)

vægt ved 2. lægeundersøgelse 90 17/06 (uge 24) 

Anmeld

10. juli 2011

Sara Maria

Uge 38 +1 vægt 80,5. Har taget 12,5 kg på

Anmeld

10. juli 2011

Lisbeth85

Jeg tog knap 10 kg på, men jeg havde MEGET MEGET lidt fostervand, og det er jo med til at øge vægten. Så de 10 kg var mest baby, selvfølgelig lidt fostervand og så ellers lidt fedt

Anmeld

21. juli 2011

Sara Maria

Uge 39+5 og vægten siger nu 81,2 kg Jordemoderen har skudt ham til at veje 3700 g, så nu må han gerne snart komme til verden. Vi glæder os til at se ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.