Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Fenja09

Synes din vægtøgning lyder meget fornuftig - det er jo helt forskelligt hvor meget man tager på og det har også at gøre med ens startvægt.

Jeg har intet taget på, men derimod tabte jeg mig 5,5 kg de første 3 mdr og har taget 1 kg på af dem - er i uge 27 nu.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mauser.

Jeg er i uge 20 og har taget 1 kilo på ..

Anmeld

26. maj 2011

MetteDN

Misuder dig MEGET  Jeg har 4 dage til termi og jeg har taget 22kg på.. Havde en startvægt på 55..

Anmeld

26. maj 2011

AndreasMor84

Vildt at nogen af Jer kun har taget 1-2 kg. på i uge 20 .. Jeg er i uge 25 og har taget 9 kg. på. Jeg vejede 52 kg inden og det sidder på maven og brystet primært. En anelse rundere om hofterne er jeg også blevet - det kan jeg dog ikke selv rigtig se, men bukserne og nederdelene fra før graviditeten afslører det

Anmeld

26. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg er i uge 20 og har slet ikke taget på siden min startvægt.

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Jeg er 33+6 og har taget 14,5kg på. Og der skal jo nok nå at komme lidt flere på de sidste uger

Men synes det er flot du har holdt det på 8kg. Keep up the good work!

Anmeld

26. maj 2011

Faith

Præcis 12 kg den morgen jeg gik i fødsel i uge 33+3. Var ret tynd før jeg blev gravid. 171 cm og 55 kg. Tog ret hurtigt 10 kg på. Men ventede osse tvillinger, så det er vidst naturligt nok.

Anmeld

26. maj 2011

Annette A

Solstråle2011 skriver:

Vildt at nogen af Jer kun har taget 1-2 kg. på i uge 20 .. Jeg er i uge 25 og har taget 9 kg. på. Jeg vejede 52 kg inden og det sidder på maven og brystet primært. En anelse rundere om hofterne er jeg også blevet - det kan jeg dog ikke selv rigtig se, men bukserne og nederdelene fra før graviditeten afslører det

Puha rart at høre. Er også i uge 25 og har taget 9 kg på og synes det er rigtigt meget når jeg i min første graviditet kun tog 11 kg på i alt. Er bange for at stå med et større vægttab efterfølgende, så prøver virkelig at holde igen nu. Det bare så svært at se når man er gravid og vurdere hvor det sidder. Men bagdel, ansigt og som du skriver, bryster og hofter afslører også lidt ekstra..

Anmeld

26. maj 2011

smølfine

Mira0911 skriver:

Jeg er 23+3 og har taget 15 kg på... Min startvægt hed 60 kg... 

Og det viser jo netop, at der ikke er to graviditeter, der er ens og man skal ikke sammenligne sig, hvad vægten angår, for der er mange faktorer, der spiller ind.

Anmeld

1. juni 2011

Sara Maria

Så nu siger vægten 77.7 kg er i uge 32 plus 4, min start vægt 69 kg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.