Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.724 visninger
54 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Sara Maria

Hej piger..

Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvor meget i har taget på i jeres graviditet?

Jeg har været meget overvægtig engang og har derfor kæmpet med min vægt i mange år.

Jeg har det derfor meget svært med at min vægt den stiger

Jeg er lige nu i uge 31+5 og har taget 8 kg på. Lad mig høre hvor jeres vægt og gi mig lidt moralsk støtte

Hilsen Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

smølfine

Nu er det jo meget forskelligt, hvordan man tager på og hvordan kiloene fordeler sig, når man er gravid, så det kan være svært at sammenligne med andre.

Jeg er 30+5 og har taget ca. 7 kg på og det sidder på bryster og maven. I mine første to graviditeter vejede max 7 kg ekstra ved fødslerne, så som du kan se er det også forskelligt fra graviditet til graviditet. Jeg får i hvert fald svært ved at holde det på 7 kg denne gang.

8 kg lyder fint så langt henne i graviditeten, så det kan du godt være godt tilfreds med.

Anmeld

26. maj 2011

otlitrom

Jeg er 36+2 og har taget 10-11 kg på.. Det er meget forskelligt, hvor meget man tager på, og jeg tror også det er foskelligt, vor godt det sidder fast efterfølgende

Skal vi ikke bare håbe på det flyver af på 0,5?

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

min vægt sagde præcis + 10 i uge 35. fødte en månede for tidligt.

Anmeld

26. maj 2011

B&J

Jeg er meget overvægtig og da jeg ca var det samme sted som dig havde jeg taget 7kg på og ved fødslen havde jeg taget 9kg på.. så det er super flot klaret og du smider dem hurtig igen foster vand og baby vejer jo en del

Anmeld

26. maj 2011

Levi&LilysMor

1,5-2 kg ca og er i uge 21/22

Anmeld

26. maj 2011

Muttitil1+1

Jeg er 30+2 i dag og har taget 8 kg på, og fik "høvl for " (positivt ment) i tirsdags at lave et indlæg ligesom dit, så du kan være ganske sikker på, at din vægt er helt perfekt, og at mange vil misunde du ikke har taget mere på end det du har, så du kan roligt være tilfreds

Stort herfra

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

smølfine skriver:

Nu er det jo meget forskelligt, hvordan man tager på og hvordan kiloene fordeler sig, når man er gravid, så det kan være svært at sammenligne med andre.

Jeg er 30+5 og har taget ca. 7 kg på og det sidder på bryster og maven. I mine første to graviditeter vejede max 7 kg ekstra ved fødslerne, så som du kan se er det også forskelligt fra graviditet til graviditet. Jeg får i hvert fald svært ved at holde det på 7 kg denne gang.

8 kg lyder fint så langt henne i graviditeten, så det kan du godt være godt tilfreds med.

Jeg er 23+3 og har taget 15 kg på... Min startvægt hed 60 kg... 

Anmeld

26. maj 2011

MetteS81

Uuuh, tør næsten ikke skrive det her...men jeg tog 26 kg på! Meget af det viste sig at være vand men jeg var SÅÅÅ sulten hele tiden og havde ingen selvkontrol så derfor røg vægten en del op!!! Men smed det hurtigt igen - heldigvis!  8 kilo lyder RIGTIG flot, vær du bare glad for det  

Anmeld

26. maj 2011

Den lykkelige

Jeg tog 22 kg på og var i forvejen alt for stor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.