Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid for første gang og er nu 20+2.
Min startvægt var: 71 kg (Lige i overkanten)
Og min vægt nu: 74,3
Jeg var helt oppe på 77kg i uge 15, men har så tænkt mere over hvad jeg propper i munden og det har gjort at jeg nu er nede på 74,3kg. Min læge sagde at det var ok med mit vægttab, men at jeg nu bare skulle forsøge at tage langsomt på i stedet for.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold nu fast det går stærkt med den vægt nu Uge 40 + 2 og den siger her til morgen 82.2 kg start vægt på 68 kg ialt 14,2 kg uha
Sara Maria skriver: Hej piger.. Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvor meget i har taget på i jeres graviditet? Jeg har været meget overvægtig engang og har derfor kæmpet med min vægt i mange år. Jeg har det derfor meget svært med at min vægt den stiger Jeg er lige nu i uge 31+5 og har taget 8 kg på. Lad mig høre hvor jeres vægt og gi mig lidt moralsk støtte Hilsen Sara
Hej piger..
Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvor meget i har taget på i jeres graviditet?
Jeg har været meget overvægtig engang og har derfor kæmpet med min vægt i mange år.
Jeg har det derfor meget svært med at min vægt den stiger
Jeg er lige nu i uge 31+5 og har taget 8 kg på. Lad mig høre hvor jeres vægt og gi mig lidt moralsk støtte
Hilsen Sara
8 kilo er en RIGTIG pæn vægtstigning! Den skal du bare være glad for, hvis du ellers har spist sundt, osv...
Jeg tog 26 kilo på! Er i forvejen ik så høj og vejede 54 kilo til at starte med, så der kom en del på, hahhaaa DET skal jeg ikke næste gang!
Men igen...du har ik noget at bekymre dig om!
Sara Maria skriver: Hold nu fast det går stærkt med den vægt nu Uge 40 + 2 og den siger her til morgen 82.2 kg start vægt på 68 kg ialt 14,2 kg uha
Ej undskyld, har jo slet ik læst tråden fra ende til anden!!
Men igen, INGEN stress over det! 14,2 kilo er HELT fint! Desuden er du også grydeklar nu Og husk på: der er en baby på næsten 4 kilo, en moderkage på ca 1 kilo, fostervand og måske også vand i kroppen...og så er det lige pludselig slet ik så meget som det lyder
Held og lykke med fødslen...det kan jo ske lige straks!
Er i uge 34 og har taget ca. 14 kg på. Meget synes jeg, men synes da det lyder som om du har en rimelig vægtstigning..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128