Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

lukasmor

Sara Maria skriver:

Så er jeg gået ind i uge 34 og vægten startede på 69 kg, nu hedder den 78,5 kg  og der ryger nok stadig 3 mere kg på før bette manden kommer til verden Heldigvis kommer der noget godt ud af det

Min startvægt var 66kg og jeg nåede at runde 82 inden jeg fødte, men det var kun lige én dag. Men deromkring 80-81kg lå jeg på da jeg var højgravid. Vejede 66kg igen 2 måneder efter fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Fru Nielsen

Jeg er 31+1 idag og jeg har taget 1,3 kg på......

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Ved ikke om jeg har skrevet i tråden før... Jeg er 26+3 idag og vægten siger snart 20 kg... 

Anmeld

16. juni 2011

Muffinmus

tja, man kan jo se på dit billede at du er helllt normal.Såmeget muligt du før har haft problemer, men du er vist ikke der nu selv om du er gravid. Dere kommerflere og flere piger herinde som er møg bange for at tage på under en graviditet, uden at vlle acceptere at gennemsnitligt tager folk gerne 12- 15 kg på.

Er man lidt tung i forvejen kan man måske nøjes med 5-10 kg, men mange ligger altså væsentligt højere:-)

Så du har stadig masser af kilo før du når dertil hvor det er NORMALT:-)

Der hvor du er nu havde jeg i øvrigt nået en vægt påmåske +20 kg den ene gang og +13 den anden gang... Husker det ikke præcist,men endte på + 25 og +17ca. Og jeg er ikke fed den dag i dag:-)

Så, nyd resten af din graviditet, spis masser af sundt, men und dig selv en lækker flødebolle eller lign når du har lyst, så længe det ikke er hver dag du spiser dem.-)

Anmeld

16. juni 2011

tazz

Jeg fødte 40+5, og havde taget ca. 2 kg. på. jeg blev allergisk overfor AL slags sukker i graviditeten, så jeg levede ganske sundt

Havde smidt 13 kilo da jeg kom hjem fra hospitalet 3 dage senere

Anmeld

16. juni 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg fødte uge 41+3 der sagde vægten +16 kg

Anmeld

16. juni 2011

K.Rehder

Jeg fødte i uge 38+2 og vægten sagde +21 kg. uden at have spist specielt usundt....Var bare sindsyg fuld af vand over det hele. Har heldigvis fået tabt det hele igen

Anmeld

16. juni 2011

malenecl

Jeg tog i alt 25 kg på og det hele sad på maven! Så nu døjer jeg med lidt "hængemave"... Så skal i gang med en masse mavebøjninger ..

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

Min vægt eller væskebalance svinger godt nok meget, nu siger den 78,3 kg uge 35  Har nu taget 9,3 kg på.....

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

Lukasmor skriver:

Min startvægt var 66kg og jeg nåede at runde 82 inden jeg fødte, men det var kun lige én dag. Men deromkring 80-81kg lå jeg på da jeg var højgravid. Vejede 66kg igen 2 måneder efter fødsel

Super flot at du var tilbage på din normale væg igen, bare efter kun to mdr. Hvad gjorde du for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.