Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

stella

Sara Maria skriver:

Hej piger..

Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvor meget i har taget på i jeres graviditet?

Jeg har været meget overvægtig engang og har derfor kæmpet med min vægt i mange år.

Jeg har det derfor meget svært med at min vægt den stiger

Jeg er lige nu i uge 31+5 og har taget 8 kg på. Lad mig høre hvor jeres vægt og gi mig lidt moralsk støtte

Hilsen Sara

jeg tog 6 kg på. Og stella vejede 4900g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Sitrani

Jeg har indtil videre taget 15 kg på, og er 35+4 i dag  Startede med at veje 78 kg, så var i forvejen ikke spinkel  Men er rimelig tilfreds, da jeg mere eller mindre har været inaktiv hele min graviditet, selvom jeg egentlig ville have været meget aktiv, men så kom der lige en blodprop i benet og senere bækkenløsning, så den plan holdt ikke.. men så må jeg gøre noget ved det, når jeg har født.....

Anmeld

1. juni 2011

annec

jeg er i uge 29+2 og har taget 3,1 kg på. Men havde også nok fedt på kroppen i forvejen

Anmeld

1. juni 2011

hilma

tog 12 kg på og de sidste 4 kg tog jeg på de sidste 2-3 uger af graviditeten men det ryger jo hurtigt af så det er sgu flot klaret at u har taget 3 kg på

Min start vægt var 50 kg. 53 kg ved 6+6 og det tabte jeg igen pga hyperemesis, så da jeg var 15 uger henne vejede jeg 51 kg. så jeg tog først på igen da jeg ramte uge 17 tror jeg

Anmeld

1. juni 2011

Sara Maria

hilma skriver:

tog 12 kg på og de sidste 4 kg tog jeg på de sidste 2-3 uger af graviditeten men det ryger jo hurtigt af så det er sgu flot klaret at u har taget 3 kg på

Min start vægt var 50 kg. 53 kg ved 6+6 og det tabte jeg igen pga hyperemesis, så da jeg var 15 uger henne vejede jeg 51 kg. så jeg tog først på igen da jeg ramte uge 17 tror jeg

Ikke 3 kg, 8,7 kg indtil videre 

Anmeld

1. juni 2011

hilma

Sara Maria skriver:

Ikke 3 kg, 8,7 kg indtil videre 

undskyld men det er altså bare rigtig flot klaret

Anmeld

11. juni 2011

Sara Maria

Sara Maria skriver:

Hej piger..

Jeg har været meget overvægtig engang og har derfor kæmpet med min vægt i mange år.

Jeg er lige nu i uge 31+5 og har taget 8 kg på. Lad mig høre hvor jeres vægt og gi mig lidt moralsk støtte

Hilsen Sara

Så er jeg gået ind i uge 34 og vægten startede på 69 kg, nu hedder den 78,5 kg  og der ryger nok stadig 3 mere kg på før bette manden kommer til verden Heldigvis kommer der noget godt ud af det

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Sara Maria skriver:

Hej piger..

Hilsen Sara

Har det præcis som dig, men ved du hvad? Jeg er 23+6 og har taget 8,8 kilo på nu Jeg synes dit tal er super passende ift. hvor langt du er henne Tænk at normalen er 10-15 kilo. 

Anmeld

16. juni 2011

Sara Maria

Sara Maria skriver:

Så er jeg gået ind i uge 34 og vægten startede på 69 kg, nu hedder den 78,5 kg  og der ryger nok stadig 3 mere kg på før bette manden kommer til verden Heldigvis kommer der noget godt ud af det

Er i uge 34 plus 5 nu og vægten siger 77,8 kg, så har nu taget 8,8 kg på

Anmeld

16. juni 2011

***S***

Jeg er 27+2 og har taget 5,5 kg på, min start vægt hed 62 kg.

Det er jo vildt forskelligt hvordan vi tager på!

Men rigtig flot du kun har taget 8 kg på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.