Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sara Maria skriver: Hej piger.. Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvor meget i har taget på i jeres graviditet? Jeg har været meget overvægtig engang og har derfor kæmpet med min vægt i mange år. Jeg har det derfor meget svært med at min vægt den stiger Jeg er lige nu i uge 31+5 og har taget 8 kg på. Lad mig høre hvor jeres vægt og gi mig lidt moralsk støtte Hilsen Sara
Hej piger..
Jeg er lidt nysgerrig for at vide hvor meget i har taget på i jeres graviditet?
Jeg har været meget overvægtig engang og har derfor kæmpet med min vægt i mange år.
Jeg har det derfor meget svært med at min vægt den stiger
Jeg er lige nu i uge 31+5 og har taget 8 kg på. Lad mig høre hvor jeres vægt og gi mig lidt moralsk støtte
Hilsen Sara
jeg tog 6 kg på. Og stella vejede 4900g
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har indtil videre taget 15 kg på, og er 35+4 i dag Startede med at veje 78 kg, så var i forvejen ikke spinkel Men er rimelig tilfreds, da jeg mere eller mindre har været inaktiv hele min graviditet, selvom jeg egentlig ville have været meget aktiv, men så kom der lige en blodprop i benet og senere bækkenløsning, så den plan holdt ikke.. men så må jeg gøre noget ved det, når jeg har født.....
jeg er i uge 29+2 og har taget 3,1 kg på. Men havde også nok fedt på kroppen i forvejen
tog 12 kg på og de sidste 4 kg tog jeg på de sidste 2-3 uger af graviditeten men det ryger jo hurtigt af så det er sgu flot klaret at u har taget 3 kg på
Min start vægt var 50 kg. 53 kg ved 6+6 og det tabte jeg igen pga hyperemesis, så da jeg var 15 uger henne vejede jeg 51 kg. så jeg tog først på igen da jeg ramte uge 17 tror jeg
hilma skriver: tog 12 kg på og de sidste 4 kg tog jeg på de sidste 2-3 uger af graviditeten men det ryger jo hurtigt af så det er sgu flot klaret at u har taget 3 kg på Min start vægt var 50 kg. 53 kg ved 6+6 og det tabte jeg igen pga hyperemesis, så da jeg var 15 uger henne vejede jeg 51 kg. så jeg tog først på igen da jeg ramte uge 17 tror jeg
Ikke 3 kg, 8,7 kg indtil videre
Sara Maria skriver: Ikke 3 kg, 8,7 kg indtil videre
undskyld men det er altså bare rigtig flot klaret
Så er jeg gået ind i uge 34 og vægten startede på 69 kg, nu hedder den 78,5 kg og der ryger nok stadig 3 mere kg på før bette manden kommer til verden Heldigvis kommer der noget godt ud af det
Har det præcis som dig, men ved du hvad? Jeg er 23+6 og har taget 8,8 kilo på nu Jeg synes dit tal er super passende ift. hvor langt du er henne Tænk at normalen er 10-15 kilo.
Sara Maria skriver: Så er jeg gået ind i uge 34 og vægten startede på 69 kg, nu hedder den 78,5 kg og der ryger nok stadig 3 mere kg på før bette manden kommer til verden Heldigvis kommer der noget godt ud af det
Er i uge 34 plus 5 nu og vægten siger 77,8 kg, så har nu taget 8,8 kg på
Jeg er 27+2 og har taget 5,5 kg på, min start vægt hed 62 kg.
Det er jo vildt forskelligt hvordan vi tager på!
Men rigtig flot du kun har taget 8 kg på!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128