Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Vial

Tænker lidt over det der med, at hun går til i din mave, og du føler, at det ikke er humant.

Håber ikke, at jeg støder dig, men kan du ikke vende det om til, at hun går til et dejligt trygt sted inden i mors mave i stedet for i en ovn eller i jorden på en kirkegård. Hun er med sin søster og mor til det aller aller sidste.

At være dig og gå med et dødt barn er noget helt andet, det er så skrækkeligt og må være enormt svært at forholde sig til. Prøv dog om du kan vende det til, at du har hende lidt endnu, at hun bor lige under dit hjerte og det er et rart sted at være.

Ej, ved ikke om det er for sort, men hun skal være der flere måneder endnu, og du skal jo leve med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

lotte32

Har ingen trøstende ord, men det gør mig meget ondt på jeres vegne

Lotte Ø.

Anmeld

27. maj 2011

Christine

27. maj 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Og jeg kan sige dig en ting. Du har bare at passe på lille 1 Hvordan går det overhovedet med han/hende?

Men mange tak.

Fik et kæmpe jag igennem kroppen da jeg læste din tråd, for det kunne også have været mig... Heldigvis er vores 1'er en rigtig fighter selvom den er lille, for alle dens tal er begyndt at ligge bedre end de 2 store. Men er blevet indlagt nu, for at de kan holde bedre øje med dem og mig. Tror måske vi får lov at se vores små banditter i næste uge... Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være for jer, men håber i kommer jer over tabet og må i så nyde den guldklump i venter jer dobbelt så meget. Knus her fra.

Anmeld

27. maj 2011

132319

Åhh nej, det er jeg virkelig ked af at læse

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Tænker lidt over det der med, at hun går til i din mave, og du føler, at det ikke er humant.

Håber ikke, at jeg støder dig, men kan du ikke vende det om til, at hun går til et dejligt trygt sted inden i mors mave i stedet for i en ovn eller i jorden på en kirkegård. Hun er med sin søster og mor til det aller aller sidste.

At være dig og gå med et dødt barn er noget helt andet, det er så skrækkeligt og må være enormt svært at forholde sig til. Prøv dog om du kan vende det til, at du har hende lidt endnu, at hun bor lige under dit hjerte og det er et rart sted at være.

Ej, ved ikke om det er for sort, men hun skal være der flere måneder endnu, og du skal jo leve med det.

selvfølgelig kan man også se på det sådan, men igen, så det at a ubevidst sparker og slår hende, det synes jeg bare er forkert. Så ville jeg heller give hende fred nu.

Ja jeg skal indfinde mig med det, tror også jeg er godt igang med det. Men forstår det stadig ikke, når jeg skriver med jer, så føles det lidt som om, at jeg skriver om en anden.

Ved ikke om det går ordenlig op for mig inden fødselen. Urealistisk er vis bare det bedste ord lige nu.

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

lotte32 skriver:

Har ingen trøstende ord, men det gør mig meget ondt på jeres vegne

Lotte Ø.

Tak for tankerne.

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Christine skriver:

Mange tak.

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Fik et kæmpe jag igennem kroppen da jeg læste din tråd, for det kunne også have været mig... Heldigvis er vores 1'er en rigtig fighter selvom den er lille, for alle dens tal er begyndt at ligge bedre end de 2 store. Men er blevet indlagt nu, for at de kan holde bedre øje med dem og mig. Tror måske vi får lov at se vores små banditter i næste uge... Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være for jer, men håber i kommer jer over tabet og må i så nyde den guldklump i venter jer dobbelt så meget. Knus her fra.

Når så kunne du ikke blive hjemme længere. Ej det ville da være rigtig lækkert, hvis du kunne få dem ud i næste uge, selvom de da gerne må blive inde i noget tid endnu.

Dejligt lille 1 klare sig så super. Kunne være lidt sjovt, hvis h*n overhaler de andre.

Det skal vi nok, tror a bliver så træt af os og vores konstate opmærksomhed og kærlighed.

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

132319 skriver:

Åhh nej, det er jeg virkelig ked af at læse

Tak for krammet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.