Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Majeha

NEJ en forfærdelig trist  besked at starte dagen med. Har jo fulgt dig og dine små i noget tid. Du har beroliget mig i andre tråde, og ville ønske jeg kunne gøre det samme nu. Men ingen ord i verden kan bringe jeres lille pige tilbage. Men en masse varme tanker skal I have. Livet kan bare være så uretfærdigt engang imellem, og jeg føler dybt med jer.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Mor til L&S

Puha - ved slet ikke hvad jeg skal skriver, men sender Jer masser af tanker!

Anmeld

27. maj 2011

MaybeBaby

Så er jeg hende, der sidder her med tårer i øjnene. Søde søde lille dig, altså! Jeg kan ikke skrive noget, der ikke allerede er skrevet, men du skal lige have verdens største kram!!! Du kan altid skrive og jeg håber I kommer stærkere ud af det her Peter og dig!

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Shibby skriver:

Syntes det lyder ekstrem væmmeligt at hun skal være indeni i dig i så lang tid. Jeg var ved gå i opløsning af sorg ved tanken om hvordan et barn der er i forråddenlse så ud efter 2 dage. Mit barn. Det var så virkeligt og urealitisk på samme tid  Det var 2 dage..Du har 3-4 mdr foran dig. Jeg kan slet ikk forestille mig det!

Jeg ved at en her på baby har prøvet nøjagtig det samme for ikke så længe siden igen. Men hvad hendes brugernavn er kan jeg desværre ikke huske

Jeg håber at dig og peter passer ekstra godt på hinanden nu. I kan reagere forskelligt. Hvor kvinden (oftest set)bliver ulykkelig og indelukket kan manden (oftest set) begrave sig i arbejde eller med andre ting for at holde hjernen beskæftiget for at tage afstand fra det der gør ondt nu.

-Men for alt i verden,-så ønsker jeg at dig og peters kærlighed kun vil blive stærkere og at i er der for hinanden- i både medgang,og denne forfærdelige modgang!

I er klart i mine tanker,jeg har virkelig ondt af jeres situation,men jeg lover dig,at selvom det gør ondt nu,(og jeg ved det gør rigtig ondt og at det vil gøre ondt i langt tid fremover),så kommer der en dag hvor du finder indre fred igen.

Du venter nu en fighter,og jeg sender dig,peter & jeres lille fighter de allerbedste tanker i fremtiden

Dit scanningsforløb burde ligge hver uge,ikke hver anden. Om ikke andet burde du kunne komme til jordemoder for at få tjekket hjertelyden da dette med stor sandsynlighed vil give dig en angst og uro gennem de næste måneder,-hvilket din lille fighter ikke har brug for.

Dine døtre er ying & yang nu. Et lys i mørket og et mørke i lyset,liv og død-og du bære lige nu de to dele som hele verdens ekstistens drejer sig om. Samtidig med at jeg syntes symbolikken er utrolig smuk,så syntes jeg også at det er pishamrene uretfærdigt at du skal gennemleve det her!

Sammen,-vender i strømmen,og husk at kærligheden er tidsløs

jeg synes også det er kynisk og uhumant, ingen bør skulle gå igennem det og så er det min lille pige, vil bare gerne give hende fred, men for ikke at resikere hendes søster, skal hun på den måde behandles som afskum. Synes ikke det er iorden, men man kan jo intet gøre.

Altså der var en sidste år, hvor det dog var en forsterreduktion, ved ikke om det er hende du tænker på, for hende skriver jeg lidt med.

Det gør vi, han nyder at spille for, at komme på andre tanker, imens jeg sidder herinde og ser tv, men hvis jeg har brug for en gåtur, så går peter heller ind gerne med, altså han gør hvad jeg beder ham om og tilgengæld for han lov til, at gøre hvad han har lyst til. Så må vi tage tingene/samtalerne hen af vejen, for lige nu, kan vi begge ikke rigtig snakke, uden at miste stemmen hele tiden. Vi har begge mistet en forældre, så sorg har vi i forvejen inde i forholdet og det gør os helt klart også stærkere.

Jeg glæder mig til freden kommer, for lige nu er der ingen styr på nogle føleser overhovedet.

Det ville være dejligt med en scanning i ugen, men tror desværre det er for resusse krævende. Men skal til min jordmoder på tirsdag, så måske vi kan give mig en lille tid, de uger jeg ikke er til scanning. Ellers tænker jeg meget på, at købe en detope, frygter bare, hvis jeg ikke kan finde hjertelyden, så ja, det er nok bedst en prof gør det.

Det havde jeg ikke tænkt på (ying og yang). Men det er jo rigtig nok. Synes det er ufatteligt flot skrevet og det gør Peter også.

Igen tak for de søde ord fra os begge.

Anmeld

27. maj 2011

***S***

Det gør mig virkelig ondt!!  Håber I har familie og venners støtte bag jer!

Stort

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Fru Aagaard skriver:

Jeg er helt tom for ord, jeg ved slet ikke hbvbad jeg skal sige.

Jeg føler så meget med dig...

KÆMPE kram herfra..

Mange tak for krammene.

Anmeld

27. maj 2011

AnneBJ

har først set indlægget nu... det gør mig så ufatteligt ondt! min allerdybeste medfølelse og bedste ønsker for resten af graviditeten!

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Pia. skriver:

Ja for selvom det er rigtig hårdt, ville det nok være nemmere at føde den lille pige og leve videre med den sunde raske i maven - det må være psykisk hårdt at vide man har noget i sig som ikke lever, samtidig med man skal gå og glædes over den lille raske pige...

stakkels stakkels jer... ville ønske jeg kunne sige eller gøre noget som lettede lidt på jeres smerte...

skal du føde dem begge ? for hun forsvinder vel ikke helt der inde ? (undskyld min uvidenhed) - du må sige fra hvis jeg kommer for tæt på og du ikke vil svare så har jeg fuld forståelse for det...

Jeg har allerede lagt mig meget sårbart ud i denne tråd, så folk må endelig spørge.

Ja jeg skal føde begge, men nu aner vi ikke om jeg skal gøre det viginalt eller holde os til planen om PKS. Det er lidt uvis, hvor stor hun vil være, men intet "udtørre" hun lidt ellers opløses hun, hvilket i begge tilfælde er klamt og uhumant, ingen byrde på den måde blive efterladt. Puha.

Det ville være dejligt, at føde og begrave hende, så alt er klart til lille a, når hun kommer ud, istedet for den blanding af føleser og strees der vil gide, at skulle håndtere begge dele på en gang.

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Majeha skriver:

NEJ en forfærdelig trist  besked at starte dagen med. Har jo fulgt dig og dine små i noget tid. Du har beroliget mig i andre tråde, og ville ønske jeg kunne gøre det samme nu. Men ingen ord i verden kan bringe jeres lille pige tilbage. Men en masse varme tanker skal I have. Livet kan bare være så uretfærdigt engang imellem, og jeg føler dybt med jer.  

Mange tak. Det er rart at høre, jeg kan/har hjulpet andre. Og alle de søde hilsner hjælper meget mere, end man nødvendigvis tror.

Ja det er pisse unfair og jeg hader det virkelig, troede endelig alt var godt og vi fik noget vi både fortjener og ønsker (gøre vi stadig, men troede nu det var med to og ikke en).

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Mor til Liva skriver:

Puha - ved slet ikke hvad jeg skal skriver, men sender Jer masser af tanker!

Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.