Jeg ville have det på sammen måde. Specielt når de er så små. jeg vil synes det er meget grænseoverskridende og mangle på respekt for en som mor. Kan godt være der ikke ville ske noget ved at give lidt alm. mælk osv. når der kun er en måned til hun må få det. men så igen kan det jo medføre mælkeallergi osv. og skal ens barn have det vil man sku egentlig godt selv være den som har dummet sig og ikke gå og blive bitter på andre der gave ens barn mælk for tidligt. (hvis du forstår hvad jeg mener.
) Jeg synes ikke de respekterer en når de giver ens barn ting og sager uden ens tilsagn. De må ligesom respekterer at det er nogle andres barn og at der er andre regler end dengang de måske selv havde børn. Og folk omkringe en skal respekterer at I har andre regler osv. end dem.
Drejer det sig om at din mand ik kan sige fra overfor hans familie, må du jo tage en alvorlig snak med ham, hvor du fortæller ham hvad det gør ved dig, hvad det kan gøre ved jeres barn og at det er vigtigt for dig at I overfor evt. bedsteforældre mv. fremstår som et team med klare regler for hvad I vil accepterer. Kort sagt: manden må hvis det er hans familie lige stramme sig an og lære at sige fra. Det er trods alt JERES barn og JERES regler som gælder. 
Anmeld