Vil ikke have at folk "fodrer" min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Maja_4000

Jennifer skriver:

tror nok lige at jeg havde tændt af.. mine svigerforældre har det meget med is, det skader ikke osv, det vil jeg skide på. det er mit/vores barn ergo jeg/vi bestemmer hvad der kommer i munden på ham. (han er også 5 mdr.)

Jeg var der jo ikke :b Men ved faktisk ikke , om jeg ville have sagt noget .. Tror jeg var blevet helt mundlam

Men hvis det sker igen , så får de sgu besked (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Maja_4000

DAs mor skriver:

Hmm...

Så må du sige nget næste gang du er med - hvis ikke han selv kan finde ud af det

- det er i hvert fald Jer der bestemmer! - så I/han må lære at sige fra... (når det så er sagt ville jeg ALDRIG selv putte noget i en andens barns mund uden at spørge!)

Sådan har jeg det jo også .. Dét kunne jeg bare aldrig finde på !

Anmeld

23. maj 2011

B&J

Ej hvor kan jeg godt forstå dig jeg ville også blive helt vild inde i hovede hvis min mor eller svigermor gjorde det over for min dreng

Anmeld

23. maj 2011

Mikkel's mor <3

Maja_4000 skriver:

Jeg var der jo ikke :b Men ved faktisk ikke , om jeg ville have sagt noget .. Tror jeg var blevet helt mundlam

Men hvis det sker igen , så får de sgu besked (;

tror nu nok at jeg ville nævne det overfor dem alligevel. de skal vide at det ikke er iorden..

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

Jennifer skriver:

tror nok lige at jeg havde tændt af.. mine svigerforældre har det meget med is, det skader ikke osv, det vil jeg skide på. det er mit/vores barn ergo jeg/vi bestemmer hvad der kommer i munden på ham. (han er også 5 mdr.)

Så sandt! Det har noget at gøre med respekt...

Anmeld

23. maj 2011

Lise 26

nej jeg er enig med dig.. i vores famile spørge de før de gir ham noget, og de ved jeg blir tosset hvis han får fx sodavand. så nej du er ikke sart :-)

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

B&J skriver:

Ej hvor kan jeg godt forstå dig jeg ville også blive helt vild inde i hovede hvis min mor eller svigermor gjorde det over for min dreng

Det var min kærestes moster :b Men det gør jo nok ingen forskel

Godt folk er eninge med mig (:

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

Lise 26 skriver:

nej jeg er enig med dig.. i vores famile spørge de før de gir ham noget, og de ved jeg blir tosset hvis han får fx sodavand. så nej du er ikke sart :-)

Godt ;D

Anmeld

23. maj 2011

Mikkel's mor <3

Lukasmor skriver:

Så sandt! Det har noget at gøre med respekt...

Nemlig  
og man er bare nød til at sætte grænser

Anmeld

23. maj 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Det var min kærestes moster :b Men det gør jo nok ingen forskel

Godt folk er eninge med mig (:

pyt lige meget hvem skal de ikke stikke noget mærkeligt noget ind i små børns munde og slet ikke noget de ikke er gammel nok til af forstå og de er lige glade med hvad er så er det bare forbudt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.