Vil ikke have at folk "fodrer" min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

lukasmor

Jennifer skriver:

Nemlig  
og man er bare nød til at sætte grænser

Præcis - og det er altså svært hvis ikke folk respekterer dem! Så har man ærlig talt ikke særlig meget lyst til at få barnet passet der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

aya-zia

jeg er nok ret ved siden af her...

jeg ville være lige glad... så længe de holder øje med ungen og at det ik er sådan hel vild meget så er jeg ret ligeglad

mine unger har fået en MASSE mærkelige ting som de nok ik burde ha fået, men hva fanden de lever da endnu og de blev ALDRIG syge af det og de har ikke taget skade...

men vil ik sige du er sart... vil sige at du har dine holdninger og meninger og hvad du synte er bedst for dit barn er det eneste der betyder noget...

JEG ville bare ALDRIG tænke vider over det... har da selv givet dem sjove ting

Anmeld

23. maj 2011

Mikkel's mor <3

Lukasmor skriver:

Præcis - og det er altså svært hvis ikke folk respekterer dem! Så har man ærlig talt ikke særlig meget lyst til at få barnet passet der..

nej det har man i hvert fald ikke, Mikkel bliver ikke passet af hans farfar og farmor stoler ikke nok på dem..

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

Jennifer skriver:

nej det har man i hvert fald ikke, Mikkel bliver ikke passet af hans farfar og farmor stoler ikke nok på dem..

Åh det kender jeg godt.. Ikke rart, og det heller ikke for dem :/ Tænk at de så ikke tager sig lidt sammen for at vise at i kan stole på dem?

Anmeld

23. maj 2011

butterflyPhoto

Jeg er enig med de fleste - du er IKKE sart! 

Jeg har det i hvert fald på præcis samme måde. Laura er kun 4 mdr og vi har allerede meldt ud at hun ikke skal have andet end min mælk sålænge det er nok til at mætte hende. Derefter kan hun få grød og vælling, men ikke andet.

Det har været vigtigt for os at begge vores hold forældre kender vores holdning mht. til hun ikke behøver at få sukker eller andet før hun er gammel nok til selv at bede om det - og når hun er det, så tager vi den derfra. Vi forsøger at holde sukker på afstand sålænge som muligt 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

butterflyPhoto skriver:

Jeg er enig med de fleste - du er IKKE sart! 

Jeg har det i hvert fald på præcis samme måde. Laura er kun 4 mdr og vi har allerede meldt ud at hun ikke skal have andet end min mælk sålænge det er nok til at mætte hende. Derefter kan hun få grød og vælling, men ikke andet.

Det har været vigtigt for os at begge vores hold forældre kender vores holdning mht. til hun ikke behøver at få sukker eller andet før hun er gammel nok til selv at bede om det - og når hun er det, så tager vi den derfra. Vi forsøger at holde sukker på afstand sålænge som muligt 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Min mor er heldigvis enig med mig .. Hun havde kampen med min farmor da jeg var lille  Haha ..

Har ingen svigermor , da hun desværre er død .. Og min kærestes far ser vi meget sjældent .. Så det er familien en tand længere ude .. Mostrer og onkler f.eks. :b Og det irriterer mig næsten endnu mere .. De kender ikke vores datter ! Ååh .. Bliver så harm :/

Dejligt at så mange er enige med mig !

Anmeld

23. maj 2011

tweety2060

NEJJJJ du er ikke sart- ikke iflg mig

Det er muligt at bebs ikke tager skade af det, men det er princippet i det!  Det er helt ok hvis de spørger og du eller far giver lov ellers skal de blande sig uden om! Og så må far altså lige oppe sig og være barnets advokat- det nytter ikke noget med de der fædre der ikke tør sige noget til familien

ihh kan se levende se min egen mand gøre nøjagtig det samme.....

Anmeld

23. maj 2011

Zeus

Jeg ville nu ikke have sagt noget til det

Anmeld

23. maj 2011

Mikkel's mor <3

Lukasmor skriver:

Åh det kender jeg godt.. Ikke rart, og det heller ikke for dem :/ Tænk at de så ikke tager sig lidt sammen for at vise at i kan stole på dem?

Ja præcis.. men så vil de ham vel heller ikke, tænker jeg lidt..

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

Jennifer skriver:

Ja præcis.. men så vil de ham vel heller ikke, tænker jeg lidt..

Eller også er de bare for stædige til at indse at tingene altså skal gøre på jeres måde. Det kan vel ikke være så overraskende når det er jeres barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.